Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
received_673259697424967-01.webp
 
Jag är så ledsen för din skull, sitter och gråter i soffan över dig och Totte. 😢

Jag beklagar verkligen sorgen! Fy i helvete vad ont det gör. Det är ju en klen tröst att höra, när man är mitt i sorgen, att det blir bättre. Men det måste få ta tid. Tänker på dig ❤️

Det blir bättre, det är ändå skönt att veta. Han kommer ju alltid finnas med i mitt minne och hjärta ❤
Jag är glad att jag ändå är nykter i allt det här, är här och nu och verkligen känner in alla känslor, istället för att trycka bort dom med alkohol.
Det är fint att känna, även om det gör ont 💔

Sorry för OT alla.
 
Det blir bättre, det är ändå skönt att veta. Han kommer ju alltid finnas med i mitt minne och hjärta ❤
Jag är glad att jag ändå är nykter i allt det här, är här och nu och verkligen känner in alla känslor, istället för att trycka bort dom med alkohol.
Det är fint att känna, även om det gör ont 💔

Sorry för OT alla.
Be inte om ursäkt, alla kan se och förstå din smärta!
ta hand om dig!
Var snäll mot dig själv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 978
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
31 32 33
Svar
647
· Visningar
37 866
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 208
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp