Mineur
Moderator
Skulle precis skriva att du ser ut att passa väldigt bra i långt hår!Tack! Har lärt mig tycka om färgen med åren. Skulle behöva en klippning tror jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle precis skriva att du ser ut att passa väldigt bra i långt hår!Tack! Har lärt mig tycka om färgen med åren. Skulle behöva en klippning tror jag
Stiligt!
Tackar!Stiligt!
Vilka ögon! *avis *
Tack vad snällt sagtVilka ögon! *avis *
Fick även just höra att gråa ögon som jag har är jätte ovanligt! Jag som alltid önskat mig blå eller gröna blev plötsligt lite mer nöjd med mina gråa om det var så unikt hahaVilka ögon! *avis *
Åh, jag får kämpa med tårarna när jag ser smärtan i dina ögon.
Åh, jag får kämpa med tårarna när jag ser smärtan i dina ögon.
Kände precis samma .Åh, jag får kämpa med tårarna när jag ser smärtan i dina ögon.
Jag är så ledsen för din skull, sitter och gråter i soffan över dig och Totte.Grät hela morgonen, på promenaden och när jag kom hem allt påminner om honom..
Grät hela morgonen, på promenaden och när jag kom hem allt påminner om honom..
Jag är så ledsen för din skull, sitter och gråter i soffan över dig och Totte.
Jag beklagar verkligen sorgen! Fy i helvete vad ont det gör. Det är ju en klen tröst att höra, när man är mitt i sorgen, att det blir bättre. Men det måste få ta tid. Tänker på dig
Be inte om ursäkt, alla kan se och förstå din smärta!Det blir bättre, det är ändå skönt att veta. Han kommer ju alltid finnas med i mitt minne och hjärta ❤
Jag är glad att jag ändå är nykter i allt det här, är här och nu och verkligen känner in alla känslor, istället för att trycka bort dom med alkohol.
Det är fint att känna, även om det gör ont
Sorry för OT alla.