Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ickegodkänd ras i Sverige om jag fattat saken rätt.
Han bor här av en tillfällighet, kom in till jobbet (smådjursklinik) för avlivning men fick flytta hit istället, och blev efter många om och men kvar. Han är en fantastiskt speciell katt 😍
Blir ju sidospår nu men gör lite ont i hjärtat på mig att läsa sånt här, är det vanligt att folk kommer in med friska djur för avlivning?
Så himla fint av dig i vilket fall❤️
 
Känner mig som ca 100 år

1641059229889.webp


Men 2022 kan omöjligt bli sämre än 2021, så bara att uppbåda lite energi och ta nya tag.
 
Blir ju sidospår nu men gör lite ont i hjärtat på mig att läsa sånt här, är det vanligt att folk kommer in med friska djur för avlivning?
Så himla fint av dig i vilket fall❤️

Nej inte särskilt tycker jag och utan att gå in på detaljer så var det här ett specialfall.
Såhär i efterhand vet jag egentligen inte vad det var som fick mej att ta honom, han var fullständigt livrädd /vansinnig och helt ohanterbar när han kom in men nu några år senare är han en helt underbar katt som gör ett fantastiskt bra jobb här på gården, både i lagårn och i vårt gamla hus 🐀
Så , slut på offtopic nu 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 979
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
31 32 33
Svar
647
· Visningar
37 869
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 208
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp