Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag råkade visst lova en vän att jag ska prova att streama med honom. Då måste man ju ha rätt utrustning :angel: och detta :wtf: är enda ahegao jag kommer att göra :rofl:
2B5B153B-3639-4A80-8CFD-910DD91D47B0.jpeg
 
FAEE31FD-E0C0-4EF5-AA88-E50E03C13139.jpeg

Tyckte att det var dags för lite förändring! Blekte håret igår och blev förvånad över ju fina topparna blev efter 30 min med blekning bara. Men annars är jag mest gul :rofl: Men det är bara första steget, ikväll ska jag lägga i en nyans av askblond som kommer att täcka det gula!
 
Jag är ju rätt förståndig med vistelsen i sol; håller mig ofta i skuggan och smörjer mig vid behov (hudcancer finns i släkten och jag är ju skapligt prickig, om än de flesta riktigt små och dessutom är det ju långtråkigt att sola haha 😆) men har ändå såklart lyckats få lite bonnabränna. Men värst mycket till färg är det ju inte när jag jämför mig med sambon 🤷‍♀️ jaja allt är relativt right?! :p
 

Bifogade filer

  • IMG_20210616_172425_947.jpg
    IMG_20210616_172425_947.jpg
    41,7 KB · Visningar: 101
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
24 361
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
31 32 33
Svar
640
· Visningar
37 497
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp