Nä klipp inteHär är en till som funderar på ny frisyr.
Samtidigt tycker jag det är rätt fint, trevlig färg och fina lockar
Visa bifogad fil 70923
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä klipp inteHär är en till som funderar på ny frisyr.
Samtidigt tycker jag det är rätt fint, trevlig färg och fina lockar
Visa bifogad fil 70923
Säger samma här; klipp inteTrött pga dags att sova osv. Har insett att mitt hår börjar bli väldigt långt med mina mått mätt. Gillar det faktiskt, samtidigt som det ibland är lockande att raka av allt...
Visa bifogad fil 70846
Jättefin längd på dig!
Neej, raka inte av det! Superfint ju!
Klipp inte av!!! Samma med @Red_Chili ni har jättefint hår!
Behåll! Både längd och färg är helt rätt !
Nä klipp inte
Kommer nog behålla det. Är mest på sommaren som jag ibland lider av att det blir så varmt, men annars gillar jag det. Har också helt och hållet naturliga hårfärgen för första gången på många många år. Tog evigheter att få bort det efter att ha slutat färga, länge var det halvt i orange...Säger samma här; klipp inte
Skulle du till Vedbände?När Covid gör att man hamnar på lyxhotell i Skottland istället för att svettas i en dammig paddock och sova i våningssäng i pyttesmå lägerstugor djupt inne i Smålands skogar
Visa bifogad fil 71047
Ja! Hur listade du ut det?Skulle du till Vedbände?
Bor i krokarna, har vänner som var där till igår. Det stämde in tidsmässigt och var i angivet område .Ja! Hur listade du ut det?
Nämen! Nu blir jag ju nyfiken på vilka dina vänner är... Skicka PM om du har lust! Vi är som du kanske vet ett stammisgäng som återkommer varje år, så jag har varit på läger tillsammans med typ 90% av helgens deltagare (det var en eller två personer som var nya för mig) flera år i rad. Jag saknar dem så!Bor i krokarna, har vänner som var där till igår. Det stämde in tidsmässigt och var i angivet område .
Nämen! Jag tänkte också på Vedbände men kände väl att nä det kan ju inte stämma haha. Jag var där flera gånger som tonåring.Ja! Hur listade du ut det?
Jojomen, det finns tydligen vissa knäppgökar som vallfärdar dit från Skottland varje sommarNämen! Jag tänkte också på Vedbände men kände väl att nä det kan ju inte stämma haha. Jag var där flera gånger som tonåring.
Jäklar - vad katten ser ARG ut.....Visa bifogad fil 71268
Det är som vanligt, hälften av individerna på bilden är nöjda med situationen
Älskar håret!Visa bifogad fil 71268
Det är som vanligt, hälften av individerna på bilden är nöjda med situationen
Resting bitch faceJäklar - vad katten ser ARG ut.....
Tack!Älskar håret!