Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kapade 20 cm av håret i måndags och ljusade upp ordentligt. Så skönt, jag hade väntat alldeles för länge
Visa bifogad fil 70273
TackSå fint! Jag har äntligen bokat tid hos min gamla frisör. Inte färgat sen april - 19 så det är utväxt sen länge, så jag ser väldigt mycket fram emot det
Men så snyggt! Hur prydlig och fräsch som helst!Visa bifogad fil 70480
Klippte mig idag- blev nöjd
Ville ha toppen längre men sällan lyssar herrfrisörerna! men det växer ut.Men så snyggt! Hur prydlig och fräsch som helst!
Wow!!Visa bifogad fil 70512
Var på utomhusdop igår och ville ha lockigt hår. Mitt hår är SUPERrakt naturligt och vill absolut inte vara lockigt, så jag gick all in med mousse och spray och papiljotter och ja... det blev VÄLDIGT lockigt!
Visa bifogad fil 70512
Var på utomhusdop igår och ville ha lockigt hår. Mitt hår är SUPERrakt naturligt och vill absolut inte vara lockigt, så jag gick all in med mousse och spray och papiljotter och ja... det blev VÄLDIGT lockigt!
Tack!Wow!!
Tack! Den känslan jag var ute efter, klänningen var i 50-talsstuk också med underkjol och alltVilken härlig 50-talskänsla med håret och läppstiftet
Det var ett häftigt porträttfoto
Det var ett häftigt porträttfoto