Åh, Storforsen? Det är så fint där! Och superfin bild på dig och vovvis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, Storforsen? Det är så fint där! Och superfin bild på dig och vovvis.
Supersnyggt!!Visa bifogad fil 70512
Var på utomhusdop igår och ville ha lockigt hår. Mitt hår är SUPERrakt naturligt och vill absolut inte vara lockigt, så jag gick all in med mousse och spray och papiljotter och ja... det blev VÄLDIGT lockigt!
Vad ska du snickra? Så roligt!Har fastnat i telefonen istället för att snickra. Inte alls pepp på det idag
Visa bifogad fil 70752
Tack!Supersnyggt!!
Vilken fantastisk(!) bild
Jättefin längd på dig!Trött pga dags att sova osv. Har insett att mitt hår börjar bli väldigt långt med mina mått mätt. Gillar det faktiskt, samtidigt som det ibland är lockande att raka av allt...
Visa bifogad fil 70846
Neej, raka inte av det! Superfint ju!Trött pga dags att sova osv. Har insett att mitt hår börjar bli väldigt långt med mina mått mätt. Gillar det faktiskt, samtidigt som det ibland är lockande att raka av allt...
Visa bifogad fil 70846
Här är en till som funderar på ny frisyr.
Samtidigt tycker jag det är rätt fint, trevlig färg och fina lockar
Visa bifogad fil 70923
Behåll! Både längd och färg är helt rätt !Trött pga dags att sova osv. Har insett att mitt hår börjar bli väldigt långt med mina mått mätt. Gillar det faktiskt, samtidigt som det ibland är lockande att raka av allt...
Visa bifogad fil 70846