Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!
Nämen vackra fru Voeux!Tack för era fina gratulationer Ni får en till, som jag tycker fångade min sinnesstämning väldigt väl.
Visa bifogad fil 69614
Grattis, äntligen
Grattis!
Vad häftigt hår! Önskar jag vore prova nåt sånt .Skinrollers har gjort underverk för min hy! Så kul att det fungerar. Ja, o sminket gör väl sitt också såklart.. Visa bifogad fil 69899
Skinrollers har gjort underverk för min hy! Så kul att det fungerar. Ja, o sminket gör väl sitt också såklart.. Visa bifogad fil 69899
Jag gör det med två dagars vila mellan gångerna ungefär, med en 0,5 mm roller. Och så har jag retinolserum på efteråt.Spännande! Använder du något serum till? Hur många gånger per vecka?
Åh jag funderar på rött hår igen. Men det ska vara precis så rött som du har, annars får det vara!
Där det är som rödast är det blekt hår under, inte super blond men gul höfärgad blond, tror även de skulle räcka å bara ljusa upp det lite med.Åh jag funderar på rött hår igen. Men det ska vara precis så rött som du har, annars får det vara!