det gör nämligen inte TENGIL-bebisen just nu.
Klaga hos uppfödaren, så ska det inte vara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det gör nämligen inte TENGIL-bebisen just nu.
Men åh. Finns det något nordiskt producerat färskfoder som inte beter sig konstigt??Mush är lika konstiga dom, med tanke på vad dom länkar till på sin Facebook...
Men åh. Finns det något nordiskt producerat färskfoder som inte beter sig konstigt??
Vad gör han på nätterna som håller dig vaken?
Men åh. Finns det något nordiskt producerat färskfoder som inte beter sig konstigt??
Nordic kanske? Jag funderar på det själv men måste kolla upp det.
Är det en aussie?Har gått runt på My Dog och klappat och fantiserat och kommit på att det är en sån här jag vill ha:
+ @FisherlingNordic kanske? Jag funderar på det själv men måste kolla upp det.
Japp. Så himla go hund.Är det en aussie?
Har bara känt en, urmysig o trevlig.Japp. Så himla go hund.
Trött och läste snabbt så fick sista meningen till ”kokt orm”. Satte rödvinet i halsen kan jag lova+ @Fisherling
Tips: Pondus färskfoder!
Jag har gett mina det sedan i somras nu och är supernöjd bytte från Nordic pga ständiga prishöjningar och för att de tillsätter blod i sina korvar, vilket jag varken vill betala för eller få över hela väggarna som man får när man öppnar dem
Pondus tillverkas i Överkalix av norrländska råvaror, och har tre spannmålsfria sorter (som inte är utblandade med något annat än kött och andra animalier) samt en sort som även innehåller kokt korn.
En annan jag fastnade för var den här. Men det vore nog att gå ut lite väl hårtHar bara känt en, urmysig o trevlig.
Den levde tillsammans med två Irländska varghundar, en något udda flock.Har bara känt en, urmysig o trevlig.
Och verkar vara skitsvårt att få tag på i Stockholmstrakten+ @Fisherling
Tips: Pondus färskfoder!
Jag har gett mina det sedan i somras nu och är supernöjd bytte från Nordic pga ständiga prishöjningar och för att de tillsätter blod i sina korvar, vilket jag varken vill betala för eller få över hela väggarna som man får när man öppnar dem
Pondus tillverkas i Överkalix av norrländska råvaror, och har tre spannmålsfria sorter (som inte är utblandade med något annat än kött och andra animalier) samt en sort som även innehåller kokt korn.
Oj.Den levde tillsammans med två Irländska varghundar, en något udda flock.
Foderboxen säljer, med hemleveransOch verkar vara skitsvårt att få tag på i Stockholmstrakten
Trött och läste snabbt så fick sista meningen till ”kokt orm”. Satte rödvinet i halsen kan jag lova