Nope. Inget allsMen gode gud.
Folk har verkligen inget liv
Det börjar spåra ur men på ett kul sätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope. Inget allsMen gode gud.
Folk har verkligen inget liv
Man vet att det har regnat absurda mängder nu i höst/vinter när Ammo och jag för första gången fått en torka tassar rutin hemma. Det har aldrig behövts innan, men nu är typ hela Ammo blöt och lerig när vi kommer in.
Såhär såg det ut igår nere i "hästhagen" där vi brukar gå:
Det är alltså inte en stor sjö, utan en å där det sedan är ett ängsomårde med grusad stig :P
Det här är samma område i vanliga fall: https://www.instagram.com/p/Ba_084fAaHa/?taken-by=wingates
Haha jag förstår dig!Jag håller på att få ett långsamt mentalt sammanbrott av detta jävla regn! Snart tvångsrakar jag flatten. Behäng på benen VAD SKA DET VARA BRA FÖR?!
Jag håller med! Tog beslutet att raka Svansson (för hans skull av andra anledningar i första hand) trots att han brukar få vara lite pälsig på vintern - det är såååå skönt! Älskar att han inte har päls under magen (och han verkar nöjd också )Jag håller på att få ett långsamt mentalt sammanbrott av detta jävla regn! Snart tvångsrakar jag flatten. Behäng på benen VAD SKA DET VARA BRA FÖR?!
Kom igen när ni har en 25 cm hög hund med 12 cm frihöjd och päls som går ner till marken
Haha, lär vovve gå på styltorKom igen när ni har en 25 cm hög hund med 12 cm frihöjd och päls som går ner till marken
Jag kan rita enJag ska beställa en fin dogofax att samla alla jä-la pass i, men sliter med att få till Fridolfs silhuett till en snygg tryckbar bild. Har inte PS på den här datorn och den andra är begravd under saker som inte kan ligga så valparna når det ( ). Finns det nått superenkelt sätt att få till silhuett? Det är ett "lätt" motiv iaf.
Jag vill ha Friiiiidolf, för det ska bli min kennel-logga på bilen osv ocksåJag kan rita en
Jag kan definitivt göra något med bilden du la upp Eller om du har någon annan du vill basera siluetten påJag vill ha Friiiiidolf, för det ska bli min kennel-logga på bilen osv också