Phew. En till nöjd kund idag och så har jag faktiskt lagt till ett Instagram-konto för mina rasdekaler. Inte för illustrationerna, känns för komplicerat. Rasdekalerna är på alla vis enklare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Råkade anmäla mig och Floyd till en inoff lydnadstävling. Om en vecka. Tänkte nu när han ändå lärde sig ligg häromdagen
Eller hur! tänker att det kanske kan bota mina tävlingsnerver, man behöver ju inte ha några förväntningar när man inte ens kan alla momenten liksomÄlskart, ingen minns en fegis !
Ok. Det finns två salukis (utöver mina egna alltså) som jag är tokigt förtjust i. Jag är vän med båda ägarna på facebook och har idag fått bilder skickade till mig på båda hundarna, samt helt fantastiska små beskrivningar av deras personligheter. Alltså, skulle någon av dem behöva nytt hem någon gång så skulle jag ta dem utan att blinka. VILL HA!
Det känns som om jag borde göra det, men spontant, nä.. Så frustrerande!Jag var i Hunnebostrand i går och mötte en tjej med två Salukis av samma färg som dina.
Några du känner till?
Det känns som om jag borde göra det, men spontant, nä.. Så frustrerande!
Får man MVG i bandagering när man gör ett sånt här eller?
Floyd slog sönder svansen för ca en vecka sedan, men det har varit helt hanterbart innan - tills igår. Han slog upp svansen mot kanten på köksskåpen när sambons lillasyster var hemma och hälsade på i förrgår (= överlycklig hund), och igår så drog han i den i en dörrkarm så det bara sprutade blod över hela köket typ det blev väl droppen för den där stackars svansspetsen. Så ptja, ett bandage av toalettrulle, fetvadd och silvertejp verkar åtminstone göra att det sitter på plats... Lade på medicinsk honung efter att jag rengjort, och lade om löst med fetvadden innan jag trädde på toarullen. Det dämpar ju lite när han slår i svansen i alla fall, det är ju då han får ont stackaren.
Och igen - så snäll hund! Bad honom att låta bli bandaget två gånger igår, sedan har han inte kollat på det ens
Det ser ut som en hemmabyggd raket
Väldigt lustig tråd på fb. En människa stör sig på att folk tackar om någon säger att hunden är söt, för det är ju inte personens förtjänst att hunden är söt. Personen har ju inget med att göra om hunden är söt eller inte.
Så nu sitter folk och argumenterar emot att då kan vi ju inte tacka för komplimanger ens för vårt eget utseende, för det är ju inte vår förtjänst att vi ser ut som vi gör. Väldigt underhållande