Ja alltså, jag har alltid gett torrfoder som belöningsgodis, alla tänkbara sorter just eftersom det blir lite vad jag råkar få hem (provpåsar, vinster på tävlingar...) och det har aldrig varit några som helst konstigheter. Den sort som jag gett av nu senast har dock varit något som för oss är helt nytt, men jag har inte kollat varken innehåll eller ens märke på fodret..
När det gäller godis till hundarna så brukar jag ge vad för skit som helst, så länge de gillar det och älskar det som belöning, det underlättar ju något när jag ska ha mina dårar lösa ute tex och de tröttnar på allt möjligt om de får samma någon längre period. Men ja... Det måste nästan vara något lurt med det som jag gett dem av nu.
För OM det nu skulle vara så att Ebrah hade haft pyo eller någon annan sjukdom, då borde hon väl inte bli bra så snabbt? Framförallt inte när man inte satt in någon behandling öht? (Jag har inte gett henne någon metacam trots att vet skrev recept på det, just för att jag ville se hur det hela påverkades av att jag bara blev noga med maten igen)