Jag vet att jag bara gnäller men jag är så trött att jag vet inte vad jag ska ta mig till
Hela kroppen värker för jag är så trött men jag kan inte vila för tankarna går i 180 men jag kan ändå inte tänka eller koncentrera mig. Jag är så vansinnigt trött på att lyssna på reddit och ”skräck”historier, men jag kan inte komma på något annat jag vill lyssna på heller. Förutom en som jag redan har lyssnat på allt. Det skulle väl vara läskiga skräckisar i så fall, men den enda jag kan hitta som jag typ gillar kör så mycket AI att historierna många gånger mest blir irriterande. En av de jag lyssnar på har en ”skräck”historia som jag gärna hade velat höra fler liknande av men jag kan inte hitta någonting varken med honom eller någon annan. Den var helt absurd och både jag och pojkvännen skrattade högt flera gånger. Jag vet att det finns någon som hade typ listor på övernaturliga grejer som jag lyssnade på för rätt många år sedan men jag minns inte vad hans kanal hette. Men han hade ganska jobbig röst har jag för mig. Det finns en annan som har rätt intressanta videor men han pratar så fort så det funkar inte alls för jag hinner inte med. Minns inte vad han heter heller dock. Får bara upp samma förslag gång på gång på youtube så det är inte mycket till hjälp heller.