Gabby_Ossi
Trådstartare
Cosido- hästen fick diplom i hoppning.
Inte enligt resultatlistan, står Ej Utfört på ridprovet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cosido- hästen fick diplom i hoppning.
Oj tyckte att han verkade ha bättre resultat iallafall på diplom men verkar ha misstagit mig . Frågan är hur man ska ställa sig till hans nedärvningbarhet och vad det varit för kvalité på stona till de som visats ???@Miaa Sir Oldenburg har 35 visade, 4 gångartsdiplom och 3 hoppdiplom. 45,7% kl I gång och 31,4% kl I hopp.
Frågan är hur man ska ställa sig till hans nedärvningbarhet och vad det varit för kvalité på stona till de som visats ???
Jag har inte sagt något om siffrorna mer än att ja upplevde att han fått mindre diplom än vad jag trodde mig sett i listorna , men har ju inte fört någon statistik innan Gabby_ossy gav mig den .Fast jag tycker att siffrorna verkar fullt rimliga, med tanke på att han inte rör sig särskilt bra själv. Han är stel och stum genom ryggen och då kan man inte förvänta sig bättre gångarter hos avkommorna.
Även Gävleborg kör denna helgen:
1 Ampere
3 Bellagio
1 Bon Bravour
1 Bravour
2 Cabachon
1 Casall
1 Chamberland
1 Cohiba
1 Connaisseur
1 Contant Q
1 Cooper vd Heffinck
1 Cosmeo
3 Firenze
1 Grey Hope
1 Laurentio
2 Lingh
1 Love is in the air
1 Pessoa VDL
1 Satisfaction I
7 Sir Oldenburg
1 Temptation
1 Ventoinha
Och jag tror ju många tagit honom
Pga av teckning och utstrålning ...
Tror inte stomatrialet alltid varit det bästa .
Det går bra för Temptation! Men det är nog inga lugna amatörhästar heller. Om inte i år så blir det betäckning med honom i framtiden helt klart.