Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande, då får vi se var han hamnar!Både Firenze och Bravour är över, Bravour har precis 15 änsålänge och Firenze har totalt 21 nu.
Sen förvånar det mig inte jättemycket att han har ganska hög andel diplom eftersom det är välkända uppfödare med väldigt bra ston som mest verkat använda honom.
Jag har förresten tittat lite närmare på Belissimo M, honom hade jag glömt kolla hur många han hade sedan innan men jag får det till att han har 17 visade nu så då kommer han också att få svenskt index!
Det jag tycker är lite roligt med honom är att han verkar lämna riktigt bra hoppning också!
På dessa 17 visade avkommor har han 5 med hoppdiplom och 9 med gångartsdiplom.
@Hiddeous Ja det var lite så jag menade också. Bellissimo M är nog dock en hingst som inte "den stora massan" har jättekoll på utan det är dom erkända uppfödarna som använder honom.
Spännande - bra resultat .Jag tror inte riktigt det @Miaa , kanske nästa år! Han har 9 visade nu (6 diplom, alla klass I).
Jag tror inte riktigt det @Miaa , kanske nästa år! Han har 9 visade nu (6 diplom, alla klass I).
Han har två visade (2 diplom) sedan tidigare, så det blir 11 avkommor totalt om jag inte räknat fel, 8 diplom (puls 2 godkända hingstar). Om du inte redan räknat in dem i statistiken förstås
Tomahawk ratades inte i Sverige. Han såldes för 8 miljoner utomlands och gjorde ett utmärkt bruksprov där. Han hade knappast blivit ratad på svenskt bruksprov (om han inte har någon defekt jag inte känner till).
Det ar den som ar omdopt eller hur? Hm jag som har for mig att tva e. Temptation har visats pa bruks de senate aren... maste vara pa fel spar da.