Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men har han kontaktförbud? Då är detta allvarligt! Han ska inte sitta kvar på sitt jobb!Nu kontaktade han mig i alla fall. Jag orkar inte!
Han verkar tro att han står över vad andra tycker och bestämmerMen har han kontaktförbud? Då är detta allvarligt! Han ska inte sitta kvar på sitt jobb!
Kontakta HR igen!Han verkar tro att han står över vad andra tycker och bestämmer
Har gjort detKontakta HR igen!
Bra att du orkar agera!! Kram på dig!Har gjort det
Förståerligt. Kanske gå hem tidigare idag och göra något för din egen skull? Ett skönt bad, en film eller något annat som du gillar. KramFan jag orkar inte jobba, mår riktigt piss
Anmäl till fack och skyddsombud om det upprepas. Tyvärr så tar ju saker lite tid även om de tagit ett nytt snack med honom. Kan du jobba hemifrån?Varken hr eller högsta chefen har hört av sig.
Jag tror att de bryr sig men jag tror inte de förstår hur dåligt jag mår av det hela
Ja men inte i praktiken.Anmäl till fack och skyddsombud om det upprepas. Tyvärr så tar ju saker lite tid även om de tagit ett nytt snack med honom. Kan du jobba hemifrån?
Så märkligt - och helt oacceptabelt. Jag förstår att det är svårt för en chef som inte får kontakta en anställd MEN det är inte ditt problem utan företagets och chefens. Det låter riktigt illa. Kontakta facket, om du är med där! Och vad betyder ”kontaktförbud” - är det utfärdat av någon överordnad inom företaget eller vem/vilka?Varken hr eller högsta chefen har hört av sig.
Jag tror att de bryr sig men jag tror inte de förstår hur dåligt jag mår av det hela
Helt okej och fullt förståeligt. Din arbetsmiljö har gjort detta mot dig, var snäll mot dig själv.Fan jag orkar inte jobba, mår riktigt piss
Jo, du kan! Ta fram Tigern i dig nu!! YOU CAN DO HARD THINGS! (citerar, igen, en av mina favoriter; Glennon Doyle!).Fan jag orkar inte jobba, mår riktigt piss
Jag ska nog ta och sjukskriva mig.Jo, du kan! Ta fram Tigern i dig nu!! YOU CAN DO HARD THINGS! (citerar, igen, en av mina favoriter; Glennon Doyle!).
Annars: sjukskriv dig och var mycket tydlig om varför!
Men har kunden överhuvudtaget nämnt något? Jag kan ha missat det (tänker att de flesta vettiga människor inte har problem med hur andra människor identifierar sig och väljer att leva). Det här verkar vara ett problem hos din chef, dra in fack, arbetsmiljö och ring igen till HR och fråga hur de agerar. Jag hade nog lämnat kunden utanför, om de inte visat eller sagt något. Beroende på relationen man har med dem förstås. Bra kämpat annarsJag ska nog ta och sjukskriva mig.
Jag är en Trana inte en tiger!
Nej om jag ska vara alvarlig så ska jag nog bli lite arg.
Och jag funderar att ta ett litet kort samtal med kunden jag jobbar hos och fråga dem rent ut.
1. Har ni några som helst problem med mig?
2. Har ni några problem med mig att jag är trans?
3. Har ni problem med att min chef tycker att ni skulle tycka att jag är ett problem med att jag är trans?
Kunden har inte sagt något, har inte antytt något och förutom tre personer som jobbar nära mig så vet vad jag vet ingen annan på jobbet hos kunden.Men har kunden överhuvudtaget nämnt något? Jag kan ha missat det (tänker att de flesta vettiga människor inte har problem med hur andra människor identifierar sig och väljer att leva). Det här verkar vara ett problem hos din chef, dra in fack, arbetsmiljö och ring igen till HR och fråga hur de agerar. Jag hade nog lämnat kunden utanför, om de inte visat eller sagt något. Beroende på relationen man har med dem förstås. Bra kämpat annars
Ta det med facket primärt. Hr är ju arbetsgivarens ”part” någonstans. Men lämna kunden utanför som sagt.Men har kunden överhuvudtaget nämnt något? Jag kan ha missat det (tänker att de flesta vettiga människor inte har problem med hur andra människor identifierar sig och väljer att leva). Det här verkar vara ett problem hos din chef, dra in fack, arbetsmiljö och ring igen till HR och fråga hur de agerar. Jag hade nog lämnat kunden utanför, om de inte visat eller sagt något. Beroende på relationen man har med dem förstås. Bra kämpat annars