Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varken hr eller högsta chefen har hört av sig.
Jag tror att de bryr sig men jag tror inte de förstår hur dåligt jag mår av det hela
Så märkligt - och helt oacceptabelt. Jag förstår att det är svårt för en chef som inte får kontakta en anställd MEN det är inte ditt problem utan företagets och chefens. Det låter riktigt illa. Kontakta facket, om du är med där! Och vad betyder ”kontaktförbud” - är det utfärdat av någon överordnad inom företaget eller vem/vilka?

I värsta fall får du sjukskriva dig och med all tydlighet visa på anledningen. Jag tror en viss chef behöver byta jobb - eller ännu hellre undervisas å det vassaste!
 
Jo, du kan! Ta fram Tigern i dig nu!! YOU CAN DO HARD THINGS! (citerar, igen, en av mina favoriter; Glennon Doyle!).

Annars: sjukskriv dig och var mycket tydlig om varför!
Jag ska nog ta och sjukskriva mig.
Jag är en Trana inte en tiger!
Nej om jag ska vara alvarlig så ska jag nog bli lite arg.
Och jag funderar att ta ett litet kort samtal med kunden jag jobbar hos och fråga dem rent ut.
1. Har ni några som helst problem med mig?
2. Har ni några problem med mig att jag är trans?
3. Har ni problem med att min chef tycker att ni skulle tycka att jag är ett problem med att jag är trans?
 
Jag ska nog ta och sjukskriva mig.
Jag är en Trana inte en tiger!
Nej om jag ska vara alvarlig så ska jag nog bli lite arg.
Och jag funderar att ta ett litet kort samtal med kunden jag jobbar hos och fråga dem rent ut.
1. Har ni några som helst problem med mig?
2. Har ni några problem med mig att jag är trans?
3. Har ni problem med att min chef tycker att ni skulle tycka att jag är ett problem med att jag är trans?
Men har kunden överhuvudtaget nämnt något? Jag kan ha missat det (tänker att de flesta vettiga människor inte har problem med hur andra människor identifierar sig och väljer att leva). Det här verkar vara ett problem hos din chef, dra in fack, arbetsmiljö och ring igen till HR och fråga hur de agerar. Jag hade nog lämnat kunden utanför, om de inte visat eller sagt något. Beroende på relationen man har med dem förstås. Bra kämpat annars :up: :heart
 
Men har kunden överhuvudtaget nämnt något? Jag kan ha missat det (tänker att de flesta vettiga människor inte har problem med hur andra människor identifierar sig och väljer att leva). Det här verkar vara ett problem hos din chef, dra in fack, arbetsmiljö och ring igen till HR och fråga hur de agerar. Jag hade nog lämnat kunden utanför, om de inte visat eller sagt något. Beroende på relationen man har med dem förstås. Bra kämpat annars :up: :heart
Kunden har inte sagt något, har inte antytt något och förutom tre personer som jobbar nära mig så vet vad jag vet ingen annan på jobbet hos kunden.
och nej jag kommer inte att göra så.
 
Men har kunden överhuvudtaget nämnt något? Jag kan ha missat det (tänker att de flesta vettiga människor inte har problem med hur andra människor identifierar sig och väljer att leva). Det här verkar vara ett problem hos din chef, dra in fack, arbetsmiljö och ring igen till HR och fråga hur de agerar. Jag hade nog lämnat kunden utanför, om de inte visat eller sagt något. Beroende på relationen man har med dem förstås. Bra kämpat annars :up: :heart
Ta det med facket primärt. Hr är ju arbetsgivarens ”part” någonstans. Men lämna kunden utanför som sagt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 074
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp