Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar IPL?Nu har jag skött om mig själv ett tag.
Det känns lite bättre.
Sen har jag kört med IPL. Armarna ser bra ut i alla fall.
tror det, harf bara vita hårstån kvarFunkar IPL?
Jag har en som jag inte testat. Jag hinner inte eftersom jag rakar benen
Då ska jag försöka låta luddet växa så länge jag står ut och sen köra IPLentror det, harf bara vita hårstån kvar
Kontakta facket! Har din chef en högre chef?Nu åkte jag hem från jobbet, kan inte sitta på kontoret och gråta. Mår för dåligt att kunna göra en endaste sak.
Ja Det är två steg kvar,Kontakta facket! Har din chef en högre chef?
Då tycker jag du ska kontakta den chefen och facket. Skriv ner alla saker du kan komma på som varit kränkande innan.Ja Det är två steg kvar,
Jag jobbar på ett finsk företag men är uthyrd till ett tyskt.Nu vet jag inte var du jobbar, men jag hade en kompis som jobbade åt Fortum och hon trivdes inte med den finska företagskulturen. Inte för att jag vet vad som skiljer den från den svenska och det är flera år sedan nu.
Heja och vad skönt ändå att de erkänner!!Så har haft ett möte med jobbet och facket
Jobbet backar och säger att de har agerat fel.
facket och jag ska diskutera om vi ska göra det till ett diskriminerings ärende.
Varför involvera kunden i din och chefens gnissel??Jag ska nog ta och sjukskriva mig.
Jag är en Trana inte en tiger!
Nej om jag ska vara alvarlig så ska jag nog bli lite arg.
Och jag funderar att ta ett litet kort samtal med kunden jag jobbar hos och fråga dem rent ut.
1. Har ni några som helst problem med mig?
2. Har ni några problem med mig att jag är trans?
3. Har ni problem med att min chef tycker att ni skulle tycka att jag är ett problem med att jag är trans?
Det var mest att de hotade med att det skulle vara så hemskt om de viste!Varför involvera kunden i din och chefens gnissel??
Störigt när det händer på en lördag när man kan ha sovmorgon...Jag kan inte sova för min kropp lever rövare.
Ja efter som man mår piss kan man inte åka på soluppgången heller!Störigt när det händer på en lördag när man kan ha sovmorgon...
Verkligen!Häftigt!!