Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag mår inget vidare,
Snarare ganska dåligt.
det har varit en semester som har varit ansträngande.
och avslutet på jobbet innan jag åkte var inget vidare.
Men hoppas att jag får sova ordentligt och får en bra start i morgon så blir det nog bra.

Håller tummarna! Hos mig sparkades en stor del av produktionen där jag jobbar och de hade sin sista dag i fredags. Så nu är det ny (skitdålig) skiftgång och helt tomt när vi startar upp produktionen i morgon :(
 
Ha en fin dag idag! :heart
Möttes av detta ❤️
P_20230918_064800.jpg


Det kändes så bra 🥲
 
Nu har jag läst igenom tråden.

Wow säger jag bara! Efter att ha följt dejtingtrådarna lite på avstånd i många många år och din frustration och ditt mående så blir jag så glad att du äntligen "hittat hem" Jessica. Så himla häftigt och modigt 💖
Tack för att du vill dela med dig av din resa, så intressant läsning.
 
Nu har jag läst igenom tråden.

Wow säger jag bara! Efter att ha följt dejtingtrådarna lite på avstånd i många många år och din frustration och ditt mående så blir jag så glad att du äntligen "hittat hem" Jessica. Så himla häftigt och modigt 💖
Tack för att du vill dela med dig av din resa, så intressant läsning.
Glad att du är här. 😊
Det där med modigt vet jag inte.
Bara att detta var ett bättre alternativ.
 
Gud, denna dag var stressig. så stressig på slutet.
Fick ett meddelande att jag ska sluta 1 oktober.
Sen ringde chefen, dead nameade mig det första han gjorde.
sen pratade han om något luddigt om jag kommer att få ett utökat ansvar. utan att förtydliga det.
sen sa han att jag ska möta min nya kontaktperson på onsdag eller torsdag. eller nästa vecka.
Jag vill ha stabilitet i mitt liv. snälla lite stabilitet!
 
Gud, denna dag var stressig. så stressig på slutet.
Fick ett meddelande att jag ska sluta 1 oktober.
Sen ringde chefen, dead nameade mig det första han gjorde.
sen pratade han om något luddigt om jag kommer att få ett utökat ansvar. utan att förtydliga det.
sen sa han att jag ska möta min nya kontaktperson på onsdag eller torsdag. eller nästa vecka.
Jag vill ha stabilitet i mitt liv. snälla lite stabilitet!
Men gud det låter väldigt stökigt.
Hoppas det klarnar väldigt fort!
 
Nu har jag läst igenom tråden.

Wow säger jag bara! Efter att ha följt dejtingtrådarna lite på avstånd i många många år och din frustration och ditt mående så blir jag så glad att du äntligen "hittat hem" Jessica. Så himla häftigt och modigt 💖
Tack för att du vill dela med dig av din resa, så intressant läsning.
Tänker efter lite och blir ganska imponerad att du orkar läsa allt sen februari! Tack! :love: .
 
Här är en liten inblick hur min hjärna "funkar"
Satt och åt frukost och den inre monologen kommer upp med "Fan vad vad bra att vara tjej". För att sen inte nämna något mer om det förutom att jag känner mig väldigt glad 😊. Jag menar att det är ju inget nytt för mig män ändå
 
Jag hade ett möte med HR. Som gav min chef kontakt förbjud med mig.
Hr har pratat med chefens överordnade och inget som han sa stämde med vad han påstod att han och den överordnade sade. Han hade ljugit om det rakt i ansiktet på mig. Men nu ska ledningen utreda detta och han får inte kontakta mig.
 
Jag hade ett möte med HR. Som gav min chef kontakt förbjud med mig.
Hr har pratat med chefens överordnade och inget som han sa stämde med vad han påstod att han och den överordnade sade. Han hade ljugit om det rakt i ansiktet på mig. Men nu ska ledningen utreda detta och han får inte kontakta mig.
Men va sjukt! Bra att du fick till ett möte och att chefen måste hålla sig borta 💪
 
Jag hade ett möte med HR. Som gav min chef kontakt förbjud med mig.
Hr har pratat med chefens överordnade och inget som han sa stämde med vad han påstod att han och den överordnade sade. Han hade ljugit om det rakt i ansiktet på mig. Men nu ska ledningen utreda detta och han får inte kontakta mig.
Men shit - vilken obehaglig chef du har haft.
Förstår att du känt dig väldigt motarbetad
 
Men shit - vilken obehaglig chef du har haft.
Förstår att du känt dig väldigt motarbetad
Han trodde väl att det var ok att vara trans fob och chef för ett stort företag som marknadsförs sig själva som HBTQ+ vänligt. Och Tänk på om kunder får reda på att du är trans. jag tror inte att de bryr sig fem sekunder! Och varför skulle de bryr sig, mina kollegor gillar det jag gör. de älskar att jag har ordning på arkivet. och kunden är superstor så de har säkert flera trans personer som gömmer runt hörnet.
 
Jag hade ett möte med HR. Som gav min chef kontakt förbjud med mig.
Hr har pratat med chefens överordnade och inget som han sa stämde med vad han påstod att han och den överordnade sade. Han hade ljugit om det rakt i ansiktet på mig. Men nu ska ledningen utreda detta och han får inte kontakta mig.
Jag håller med @cirkus sjukt obehagligt och skönt att HR verkar vettiga!
Heja dig!
 
Han trodde väl att det var ok att vara trans fob och chef för ett stort företag som marknadsförs sig själva som HBTQ+ vänligt. Och Tänk på om kunder får reda på att du är trans. jag tror inte att de bryr sig fem sekunder! Och varför skulle de bryr sig, mina kollegor gillar det jag gör. de älskar att jag har ordning på arkivet. och kunden är superstor så de har säkert flera trans personer som gömmer runt hörnet.
Jag är helt säker på att kunden bryr sig om att få det de beställt, väl utfört och på övrenskommen tid för överenskommet pris. Och att de inte bryr sig över huvudtaget om ifall den som utförde jobbet var man, kvinna, trans, gay eller en grön marsgubbe med antenner och fenor. Det handlar ju om en professionell relation där jag är bombsäker på att du levererar det du ska. Varför skulle kunden bry sig om något annat?
 
Han trodde väl att det var ok att vara trans fob och chef för ett stort företag som marknadsförs sig själva som HBTQ+ vänligt. Och Tänk på om kunder får reda på att du är trans. jag tror inte att de bryr sig fem sekunder! Och varför skulle de bryr sig, mina kollegor gillar det jag gör. de älskar att jag har ordning på arkivet. och kunden är superstor så de har säkert flera trans personer som gömmer runt hörnet.
Så strongt att du orkade ta fajten!
Det är nog en klen tröst för dig just nu, men den fajten kommer ju hjälpa många andra! Det är inte ok att bete sig så illa som chef!

Man kan ju tycka att ingen alls borde bry sig. Mår du bättre borde ju alla vara neutrala eller glada för din skull! Något annat alternativ borde liksom inte finnas.
 
Så strongt att du orkade ta fajten!
Det är nog en klen tröst för dig just nu, men den fajten kommer ju hjälpa många andra! Det är inte ok att bete sig så illa som chef!

Man kan ju tycka att ingen alls borde bry sig. Mår du bättre borde ju alla vara neutrala eller glada för din skull! Något annat alternativ borde liksom inte finnas.
Jag tänker bara på reaktionen som blev från HR. Och jag känner mig inte helt bekväm vad som händer. Jag tycker att det blev så stormigt runt det hela och jag vill bara ha lung och ro och inte behöva känna stress och ångest för att jag existerar
 
Jag tänker bara på reaktionen som blev från HR. Och jag känner mig inte helt bekväm vad som händer. Jag tycker att det blev så stormigt runt det hela och jag vill bara ha lung och ro och inte behöva känna stress och ångest för att jag existerar
HR agerade helt korrekt, din chef ska inte behandla dig annorlunda än andra kollegor. Du har inte gjort något fel, din chef har.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 074
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp