Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu hoppas jag ju att detta löser sig, men OM det blir strul då är det viktigt att stå på dig och i yttersta fall dra det hela till domstol. När du sedan vinner, blir detta prejudicerande och av vikt för kommande fall av samma natur. Och det är otroligt viktigt! Jag har själv varit i en sådan situation (dock i ett annat ”ämne”) och domen, till min fördel, blev sen prejudicerande vilket betyder massor för människor i samma situation i framtiden! Så ge dig inte!

Nu hoppas jag ju att detta löser sig, men OM det blir strul då är det viktigt att stå på dig och i yttersta fall dra det hela till domstol. När du sedan vinner, blir detta prejudicerande och av vikt för kommande fall av samma natur. Och det är otroligt viktigt! Jag har själv varit i en sådan situation (dock i ett annat ”ämne”) och domen, till min fördel, blev sen prejudicerande vilket betyder massor för människor i samma situation i framtiden! Så ge dig inte!
Jag kan bara hoppas att jag har din styrka.
Just nu är jag bara rörig.

Fick ett epost om att mina behörigheter upphör i oktober, hoppas att det var bara ett automatiskt epost som sänds ut och att jag inte har blivit uppsagd från uppdraget, Hr viste inget om det och jag har inte blivit informerad om några förändringar av min chef

Så kan det vara, men timingen kom så fel
Prcis därför är det viktigt att du får det hela förklarat, så att du kan släppa den oron och fokusera på annat. Även om det känns svårt så hoppas jag att du kan samla kraft och ringa din arbetsgivare. Jag tror lättnaden sen är värt det! :heart

1692382735382.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Det verkar helt omöjligt att hitta ett läppcerat som funkar på mig. Hjälp mig Buke! Nu har jag köpt på mig dessa. Eucerin gör ont...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 422
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
720
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka