Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte om jag har sagt om min chefs kommentarer om att jag är trans och hur han och hans chef är orolig över hur kunden uppfattar det och hur jag sköter mitt jobb. Jag har i alla fall tagit upp det med facket och i eftermiddag ska jag ha möte med HR och facket om det hela
 
Vet inte om jag har sagt om min chefs kommentarer om att jag är trans och hur han och hans chef är orolig över hur kunden uppfattar det och hur jag sköter mitt jobb. Jag har i alla fall tagit upp det med facket och i eftermiddag ska jag ha möte med HR och facket om det hela

Hoppas mötet kändes ok! Modigt och bra ❤❤❤
 
FB_IMG_1691845634263.jpg

Denna känndes väldigt träffande
 
Nu är det ju en transformation på andra hållet men jammiedodger på Youtube har en film som visar hela hans transformation. Jag tror de första uppdateringarna är med en veckas mellanrum. Kan ju ge lite hum iaf och så är han sjukt bra i övrigt.
Han är så sjukt bra!
Vet inte om denna obervation tillhör hjärnspöken eller verkilghet.
Men jag tyker att min hud luktar anorlunda.
Det kan vara all salt gurka jag har ätit också! :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 076
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
648
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp