Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är ungefärlig tidshorisont när det gäller att märka/se skillnader?12 timmar från första dosen, varför har inte kroppen ändrat sig. Och varför är jag på så jäkla bra humör
Vissa säger ett par veckor och andra ett halvår. Så jag vet verkligen inte.Vad är ungefärlig tidshorisont när det gäller att märka/se skillnader?
Tradigt att vänta när det borde ske NU!
Det har du - och BRA! Det som hände var inte okej.Vet inte om jag har sagt om min chefs kommentarer om att jag är trans och hur han och hans chef är orolig över hur kunden uppfattar det och hur jag sköter mitt jobb. Jag har i alla fall tagit upp det med facket och i eftermiddag ska jag ha möte med HR och facket om det hela
Vet inte om jag har sagt om min chefs kommentarer om att jag är trans och hur han och hans chef är orolig över hur kunden uppfattar det och hur jag sköter mitt jobb. Jag har i alla fall tagit upp det med facket och i eftermiddag ska jag ha möte med HR och facket om det hela
Mötet kändes bra. Så trött nuHoppas mötet kändes ok! Modigt och bra ❤❤❤
Mötet kändes bra. Så trött nu
Nu är det ju en transformation på andra hållet men jammiedodger på Youtube har en film som visar hela hans transformation. Jag tror de första uppdateringarna är med en veckas mellanrum. Kan ju ge lite hum iaf och så är han sjukt bra i övrigt.Vad är ungefärlig tidshorisont när det gäller att märka/se skillnader?
Tradigt att vänta när det borde ske NU!
Han är så sjukt bra!Nu är det ju en transformation på andra hållet men jammiedodger på Youtube har en film som visar hela hans transformation. Jag tror de första uppdateringarna är med en veckas mellanrum. Kan ju ge lite hum iaf och så är han sjukt bra i övrigt.
Jag och närmsta kretsen kan bekräfta att kroppslukten ändras - snabbt- när man börjar med hrt Jag fick en helt annan sympati med stackars stinkande tonårskillarHan är så sjukt bra!
Vet inte om denna obervation tillhör hjärnspöken eller verkilghet.
Men jag tyker att min hud luktar anorlunda.
Det kan vara all salt gurka jag har ätit också!
Så då inbillar jag inte,Jag och närmsta kretsen kan bekräfta att kroppslukten ändras - snabbt- när man börjar med hrt Jag fick en helt annan sympati med stackars stinkande tonårskillar
Heja dig, hoppas det går bra!Ska ha möte med HR och Facket ang min chef idag. Känner mig inte helt bekväm med det.
Mötet gick bra.