Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt, förstår att det är asjobbigt, men denna kommentarenhar du försökt att inte vara trans
Det är roligt när man ser den ur sitt sammanhang. Det jag stör mig på att de behandlar det som ett val. Som man vaknade och tänkte att nu så ska jag transa ett tag och sen ska jag vara gay.Förlåt, förstår att det är asjobbigt, men denna kommentaren
När jag kom ut i min ungdom frågade min mamma en gång om jag var säker på att jag bara tycker om tjejer. Jag frågade om hon var säker på att hon bara tyckte om män. Tror hon förstod sen…Det är roligt när man ser den ur sitt sammanhang. Det jag stör mig på att de behandlar det som ett val. Som man vaknade och tänkte att nu så ska jag transa ett tag och sen ska jag vara gay.
Så skönt att hon förstod.När jag kom ut i min ungdom frågade min mamma en gång om jag var säker på att jag bara tycker om tjejer. Jag frågade om hon var säker på att hon bara tyckte om män. Tror hon förstod sen…
Ja så himla dumt. Att folk inte hör det själva när de säger det liksom?!?Det är roligt när man ser den ur sitt sammanhang. Det jag stör mig på att de behandlar det som ett val. Som man vaknade och tänkte att nu så ska jag transa ett tag och sen ska jag vara gay.
Många som är homo har fått frågan om det inte är trans de är, så det är inte så konstigt. Man sa inte trans då, men jag har glömt vilket ord man använde då. Det hela hänger väl också ihop med en gammaldags föreställning om att den ena är , "man" och den andra "kvinna" i samkönade relationer.Pratade med en bekant som jag inte har pratat med på 4 år. Och denna frågade om jag inte var gay eller något, för trans, har du försökt att inte vara trans. Jag vet inte vad jag ska säga, jag har inte döljt det i 40 år för att jag bara kom på det så där.
Vill du ge exempel?Jag bara älskar den yngre generationen, de är så okej med saker
Som bör jag berättade för min dotter, som tyckte att det var inga problemVill du ge exempel?
Za du till honom då?Sitter och dricker vin.
har lite funderingar.
Var med min äldsta vän i Italien och han deadnamade mig hela tiden. och jag menar hela tiden.
det gör faktiskt ont. och jag vet inte om jag kan vara vän med honom mer.
ja, flera gånger,Za du till honom då?
Han kallade dig för något annat än Jessica? Eller vad betyder deadnamea?Sitter och dricker vin.
har lite funderingar.
Var med min äldsta vän i Italien och han deadnamade mig hela tiden. och jag menar hela tiden.
det gör faktiskt ont. och jag vet inte om jag kan vara vän med honom mer.
Dålig ztil.ja, flera gånger,
han har känt mig i 40 år, och använder mitt gamla namn. när till och med min ex fru inte gör det längre. har försökt föklara. men det funkar tydligen inteHan kallade dig för något annat än Jessica? Eller vad betyder deadnamea?
Försökte hans ens?