Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Joho! Ytterligare bevis i hur du använde mitt namn helt elegant så att jag inte såg det först utan läste hela meningen som invändning så att säga.Yeah but I am not cool.
Oj du inte riktigt än.Fundering. Kläder. Är du bekväm i att gå i kjol till jobbet? Nu när namnet är satt. Eller kan en plisserad byxkjol vara ngt? Plisserad m tanke på kjolarna i tyget.
Jag försöker att gå så fort som jag kan. Det är lite själv regleradeVilket stort steg du har tagit idag, Jessica! Wow!
Bra där! Fort, men inte för fort. Lita på och följ magkänslan och hjärtatJag försöker att gå så fort som jag kan. Det är lite själv reglerade
Skynda långsamt - och ta emot min respekt för milstolpen du passerat de senaste dagarna!Jag försöker att gå så fort som jag kan. Det är lite själv reglerade
Jaja.Jag kan inte sy @Trott är det nog du tänker på!
Nu har jag beställt id kort och pass i mitt nya namn.
Det är en GRYM känsla att se sitt namn så "offciellt"!Nu har jag beställt id kort och pass i mitt nya namn.
Wow så himla coolt!Nu har jag beställt id kort och pass i mitt nya namn.
Jag känner mig så äkta nu!!!!Det är en GRYM känsla att se sitt namn så "offciellt"!
Grattis till en massa stora steg!
Så fort som jag kan! så långt jag kan gå.Wohoo!
Stora kliv!!
Oj, vad snabbt ditt namnbyte gick? När jag skulle byta tillbaka till mitt gamla efternamn tog det en månad och då gick det snabbt, för min kollega tog det tre månader.Nu har jag beställt id kort och pass i mitt nya namn.