Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej hejHeja dig! ❤
Äsch, det är en del av att vara kvinna, att känna sig misslyckad och otillräcklig lite till höger och vänsterKänner mig lite misslyckad då jag inte lyckades hämta ut mina handlingar.
Borde inte känna så. men men. får försöka i morgon.
Tack. Valideringen värmde.Äsch, det är en del av att vara kvinna, att känna sig misslyckad och otillräcklig lite till höger och vänster
(obs skämt)
Tack så mycket! det känns väldigt mycket! svårt att beskriva. någonstans emellan overklighet och en dröm. Men det är så mycket mer än bara sitt namn.Hej Jessica och grattis till nya id-handlingarna Måste kännas lite speciellt att se ditt namn officiellt och i tryck nu. Hoppas du får en fin siste april!
Många bitar i pusslet att bli hel och det kommer att ta tid och det måste få ta tid.Ang, Nammnet och det. Jag trodde att det var namnet och vad jag skulle heta, det var det jag trodde det var.
Jag har fel ofta, Jag har även mycket fel då och då. men sällan har jag haft så fel som jag har haft vad namnet har betytt för mig. men ändå kan jag inte förklara det för någon.
Grattis!!Och nu har jag körkortet med nya namnet!!!!!!
Det är så härligt när saker går framåt!Hej vad det går
Tackar!!!!Grattis Tranan till nya namnet och identitet!
Jag måste tacka @skiesabove för att ha föreslagit namnet Jessica! Tack!