Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20230425_195028.jpg

De kom idag. Och de är super mjuka. Lite tunna men så mjuka
 
Ang, Nammnet och det. Jag trodde att det var namnet och vad jag skulle heta, det var det jag trodde det var.
Jag har fel ofta, Jag har även mycket fel då och då. men sällan har jag haft så fel som jag har haft vad namnet har betytt för mig. men ändå kan jag inte förklara det för någon.
 
Ang, Nammnet och det. Jag trodde att det var namnet och vad jag skulle heta, det var det jag trodde det var.
Jag har fel ofta, Jag har även mycket fel då och då. men sällan har jag haft så fel som jag har haft vad namnet har betytt för mig. men ändå kan jag inte förklara det för någon.
Många bitar i pusslet att bli hel och det kommer att ta tid och det måste få ta tid. 💜
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 076
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
648
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp