Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte så mycket att rapportera idag. Samtalet gick bra. Nytt möte på tisdag.Nu är vi såklart alla väldigt nyfikna. Hoppas att du gick därifrån med en bra känsla!
Supersnygg nyans! Skönt att det gick bra idag och att du har en go känsla i kroppen -finns inget bättre!Visa bifogad fil 119140
Påväg hem och är nöjd med livet och mycket nöjd med naglarna
Det är guld och champagne blandat med klarlack, det är blankt i verklighetenSupersnygg nyans! Skönt att det gick bra idag och att du har en go känsla i kroppen -finns inget bättre!
Det låter som ett bra tillfälle att låta Jessica ta större plats då dessa kanske inte har träffat Tomas på länge? Dvs inte har några föreställningar om hur du ”ska vara”? Har svårt att skriva vad jag tänker men hoppas att du förstår, det brukar du göra, oss dyslektiker emellanAnmälde mig till en klassträff i nya namnet!
Vissa förstog vem jag är andra behövde lite hjälp.
men det känns roligt.
Der låter superfint! Säkert ännu finare i verkligheten.Det är guld och champagne blandat med klarlack, det är blankt i verkligheten
Det var inget val egentligen, Tomas "finns inte" mer, eller han lever allt mer på marginalen och i mindre cirklar. Men jag förstår hur du tänker, och frågan är hur långt vågar jag gå tills dess.Det låter som ett bra tillfälle att låta Jessica ta större plats då dessa kanske inte har träffat Tomas på länge? Dvs inte har några föreställningar om hur du ”ska vara”? Har svårt att skriva vad jag tänker men hoppas att du förstår, det brukar du göra, oss dyslektiker emellan
Jag lägger på lack så fort jag har en möjlighet att göra det.Der låter superfint! Säkert ännu finare i verkligheten.
Jag är lite avis på alla som kan ha nagellack (även om jag oftast inte bryr mig alls och har fula nedbitna naglar), eftersom jag jobbar som sjuksköterska. På sommarsemestern känns det lite värt så en gång om året har jag nagellack. Resten av tiden bara på tånaglarna, ibland, när andan faller på, eller när nåt av barnen vill pyssla...
Så jävla tröttsamtnär man har kommit ut till ett par människor så har man fått en viss fråga en eller fler gånger.
Japp!Så jävla tröttsamt
Att folk ens orkar fråga .Så jävla tröttsamt
Det är tydligen viktigt för dem att veta.Att folk ens orkar fråga .
Det kan man verkligen undra. Ska man gå runt och fråga alla på stan vad för kön de har? Finns liksom ingen logik.Det är tydligen viktigt för dem att veta.
gud vet varför!
Det kan man inte göra! Men hej jag hörde genom skvaller att du är trans, så har du "den" kvar eller? WTF! vill bara säga något vänta jag ska hämta den, har den i väskan här! Du kan få den. jag är klar med den.....Det kan man verkligen undra. Ska man gå runt och fråga alla på stan vad för kön de har? Finns liksom ingen logik.