Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20230517_100829.webp

Påväg hem och är nöjd med livet och mycket nöjd med naglarna

Anmälde mig till en klassträff i nya namnet!
Vissa förstog vem jag är andra behövde lite hjälp.
men det känns roligt.
Det låter som ett bra tillfälle att låta Jessica ta större plats då dessa kanske inte har träffat Tomas på länge? Dvs inte har några föreställningar om hur du ”ska vara”? Har svårt att skriva vad jag tänker men hoppas att du förstår, det brukar du göra, oss dyslektiker emellan :D

Det är guld och champagne blandat med klarlack, det är blankt i verkligheten
Der låter superfint! Säkert ännu finare i verkligheten.
Jag är lite avis på alla som kan ha nagellack (även om jag oftast inte bryr mig alls och har fula nedbitna naglar), eftersom jag jobbar som sjuksköterska. På sommarsemestern känns det lite värt så en gång om året har jag nagellack. Resten av tiden bara på tånaglarna, ibland, när andan faller på, eller när nåt av barnen vill pyssla... 😁

Det låter som ett bra tillfälle att låta Jessica ta större plats då dessa kanske inte har träffat Tomas på länge? Dvs inte har några föreställningar om hur du ”ska vara”? Har svårt att skriva vad jag tänker men hoppas att du förstår, det brukar du göra, oss dyslektiker emellan :D
Det var inget val egentligen, Tomas "finns inte" mer, eller han lever allt mer på marginalen och i mindre cirklar. Men jag förstår hur du tänker, och frågan är hur långt vågar jag gå tills dess.

Der låter superfint! Säkert ännu finare i verkligheten.
Jag är lite avis på alla som kan ha nagellack (även om jag oftast inte bryr mig alls och har fula nedbitna naglar), eftersom jag jobbar som sjuksköterska. På sommarsemestern känns det lite värt så en gång om året har jag nagellack. Resten av tiden bara på tånaglarna, ibland, när andan faller på, eller när nåt av barnen vill pyssla... 😁
Jag lägger på lack så fort jag har en möjlighet att göra det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Det verkar helt omöjligt att hitta ett läppcerat som funkar på mig. Hjälp mig Buke! Nu har jag köpt på mig dessa. Eucerin gör ont...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 414
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
720
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka