En del regioner erbjuder peruk inom ramen för transvården.Tack! jag ska göra det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En del regioner erbjuder peruk inom ramen för transvården.Tack! jag ska göra det!
Ska frågaEn del regioner erbjuder peruk inom ramen för transvården.
Det är så. Jag märker att djungel trumman går. Men alla är så respektfulla att de inte sängen något. Jag stör inte dem de stör inte mig är situationen.Jag misstänker att de på ditt jobb är ganska medvetna om din situation - men väljer att ligga lågt och inte säga nåt, av respekt (hoppas jag)! Det är väl lite fint att bollen ligger hos dig?
Är man civiliserad så sitter man ner. Svårare är det inte. Ska man stå och skvätta är det hemma eller utomhus som gäller. Och yes det funkar med eller utan penis /van festivalbesökareDet är viktigt att veta om jag står upp eller sitter ner på toan. Eller jag vet inte varför. Jag tror inte att det förstår att det var olämpligt överhuvudtaget.
Kan bara hålla med dig, Det var mer en kommentar varför vissa tycker det är viktigt att veta vad jag har i byxan.Är man civiliserad så sitter man ner. Svårare är det inte. Ska man stå och skvätta är det hemma eller utomhus som gäller. Och yes det funkar med eller utan penis /van festivalbesökare
En dag..så är du där.Så ni vet att faceapp är inblandat. Men men.
Tack! så snällt av dig !En dag..så är du där.
Spännande! Vad är de för olika typ av mediciner man behöver ta?Pratade med en läkare idag, ska ta blodprover så vi kan ta reda på hur stora doser av de olika Medicinera jag behöver.
Östrogen och möjligen Testosteron blockerare. Östrogenet i geléform för det är snällare mot levern.Spännande! Vad är de för olika typ av mediciner man behöver ta?
(Svara bara om du vill förstås)
Jag går den privata vägen nu.Det låter som att du haft ganska positiva erfarenheter av vården eller?
Heja dig