Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag förstår inte gången med utredning och remisser..

Du är under "utredning" och måste ändå göra en egenremiss? Fick du inget besked alls?

Är det så illa i region Stockholm?
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag förstår inte gången med utredning och remisser..

Du är under "utredning" och måste ändå göra en egenremiss? Fick du inget besked alls?

Är det så illa i region Stockholm?
Jag behöver inte men om jag inte vill vänta i onödan så kör jag olika processer parallellt. Jag är under utredning på hbtq hälsan men de gör inget mer än skriva intyg. Så jag startade upp Anova tidigare för att kapa väntetiden på andra saker
 
Jag behöver inte men om jag inte vill vänta i onödan så kör jag olika processer parallellt. Jag är under utredning på hbtq hälsan men de gör inget mer än skriva intyg. Så jag startade upp Anova tidigare för att kapa väntetiden på andra saker
Aha...det lät tidigt i tråden att du skulle få besked för hormonterapi efter utredning.

Surt med missförstånd.

Hoppas det går friktionsfritt.
 
Oj, är det sant verkligen? Jag upplever, trots att det inte ska vara så, absolut att mina snart 3 år av självmedicinering bidragit till att min "resa" hos Anova gått väldigt smidigt...
JAg vet inte det med säkerhet men det vad jag har fått höra så vi sätter det på rykten
 
Precis alla som ringer deadnamar mig!
morrrr!
Jag skulle vara livrädd för att säga fel. Och skulle säkert göra det :cry: Min systers tredje barn vill benämnas hen, och jag kommer ihåg ibland men alldeles för ofta inte. Jag kommer på mig direkt och skäms och blir ledsen, att det ska sitta så hårt!

Hoppas att du har personer omkring dig som du vet vill dig väl, isåfall är de kanske bara lika hopplösa som jag.
 
Jag skulle vara livrädd för att säga fel. Och skulle säkert göra det :cry: Min systers tredje barn vill benämnas hen, och jag kommer ihåg ibland men alldeles för ofta inte. Jag kommer på mig direkt och skäms och blir ledsen, att det ska sitta så hårt!

Hoppas att du har personer omkring dig som du vet vill dig väl, isåfall är de kanske bara lika hopplösa som jag.
Det är skillnad på de som gör med flit, och de som försöker och inte lyckas. jag har inget problem med de som genuint försöker men inte klarar det.
 
fick ett fint armband av en vän!!!!
1681584844671.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 074
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
647
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp