förslag på deläagre,hur gör man?

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Emelyne

jag funderar lite på att köpa in en hingst men har inte råd att köpa hela själv, jag funderar då på om man kan ta in en delägare så man delar på inköpet osv
Jag tränar/tävlar den och de får ta ex föl osv.

Har ni nå bra förslag på hur man kan lägga upp det,
vem ska få vad,
vad ska man tänka på.
vem betalar vad osv

Alla råd är varmt välkomna!!!

Tack på förhand!

Behöver råd fort!!!

Sv: förslag på deläagre,hur gör man?

Jag skulle precis flytta den här tråden till Hästverksamhet då jag råkade se att du redan startat samma tråd där. Jag passar därför på att påminna alla om att det är inte tillåtet att starta samma tråd i olika forum - det blir så stökigt då.

Den här tråden förblir låst och har någon ett bra förslag till delägarskap hänvisar jag till http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=716537

/tifo - moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 601
Senast: corzette
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 231
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka