formatera om hd/döda virus

escodobe

Trådstartare
Jag MINNS inte hur tusan man gör har fått ett virus som virusprogrammet vägrar ta bort efter som det är en systemfil. några käcka tips på hur jag antingen dödar viruset eller hur tusan man bar sig åt att formatera om hd? vill heslt slippa det eftersom jag måste ladda hem nya drivrutiner till bildskämen
 
Det kan ligga inställningar i registret; sök på nätet (förutsatt att du vet vilket virus det är), så får du reda på var/hur du åtgärdar felet. Fixa till virusskyddet, så slipper du formatera HD.
 
Symantec och några av de andra antivirusföretagen brukar ha mycket information på sina hemsidor. Där finns det information om hur man tar bort många virus. Ofta krävs det dock att man har just det företagets antivirusprogram. Det finns även speciella program (removal tools) för att ta bort vissa virus.

Titta till exempel på http://securityresponse.symantec.com/
 

Liknande trådar

Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 119
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 723
Senast: EmmaW
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 426
Senast: Intejag
·
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 270
Senast: krambanan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp