Jag har väl inte varit på mer än fem bröllop, men jag har aldrig sett någon annan rutin än den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har väl inte varit på mer än fem bröllop, men jag har aldrig sett någon annan rutin än den.
Vi förlovade oss 20/11 2012.
Det var inte jätteplanerat eller romantiskt, utan vi satt hemma och spelade WoW en kväll, sambon raidade, och sa "Om jag får 2-set bonus ikväll så förlovar vi oss"
Jag svarade väl nåt i stil med "Mm, visst.."
Tio minuter senare blev han knäpptyst, jag sneglade på hans skärm och såg att han lyckats, han såg på mig och sa "Jaha, då åker vi och köper ringar direkt imorn bitti!" Sagt och gjort
Vi har båda tyckt det kändes jobbigt hela grejen med frieri och sånt, så det passade oss bra att det bara blev!
Bröllopet ska gå av stapeln den 11/7 nästa sommar, hemma i vår trädgård med våra närmaste vänner
Vi har helt släta guldringar nu, och vigselringarna blir de här:
![]()
![]()
Vi förlovade oss 20/11 2012.
Det var inte jätteplanerat eller romantiskt, utan vi satt hemma och spelade WoW en kväll, sambon raidade, och sa "Om jag får 2-set bonus ikväll så förlovar vi oss"
Tio minuter senare blev han knäpptyst, jag sneglade på hans skärm och såg att han lyckats, han såg på mig och sa "Jaha, då åker vi och köper ringar direkt imorn bitti!" Sagt och gjort
Vi har båda tyckt det kändes jobbigt hela grejen med frieri och sånt, så det passade oss bra att det bara blev!
Bröllopet ska gå av stapeln den 11/7 nästa sommar, hemma i vår trädgård med våra närmaste vänner
![]()
![]()
Vi impulsbestämde oss för att förlova oss på solvalla, elitloppet 2006.Då det snart är dags för mig och sambon att förlova oss vill jag gärna höra om era förlovningar.
Vem frågade? Var skedde det? Hur lång tid efter gifte ni er/planerar att gifta er?
Hur gjorde ni med ringar mm?![]()
Älskar ringarna!Vi förlovade oss 20/11 2012.
![]()
![]()
Jag kan tillägga att vi valde billiga silverringar eftersom det inte spelar någon som helst roll bara man gillar dem.
![]()
Jättefina ringar
Men hur bra håller silver i längden? Tänker att det blir ju ett himla slitage på ringar som alltid används.
Har hört att de ska vara ganska sköra?
Sambon ville ha silver, men jag blir grön av det, så för vår del blev det vitguld, ångrar det inte för en sekund! Men vitt guld ( eller guld överhuvudtaget) är ju inte så billigt nu, vi köpte våra för ca 5000:- (ser ut som sagan om ringen-ringar, så ni får en bild av ungefär hur de ser ut), och när svägerskan skulle gifta sig förra sommaren ville de ha liknande ringar, vilka skulle gå på mer än det dubbla... Jag vill ha volfram-ring som vigselring, sambon är inte riktigt med på det tåget än. Kanske av en adekvat anledning, kanske ser hel-koko ut tillsammans med förlovningsringen... Vi får se när jag har möjlighet att prova enJag vill också ha silver men är det bättre med vitt guld kanske?
Förlåt för lite halvt trådkap, men den översta ringen, helt fantastisk! Visst är det horde symbolen vid sidan av stenarna?
Åååhh, gud! Jag blev kär! I ringarna alltså. Var hittade du dem?![]()