pepp
Trådstartare
Om du högerklickar och väljer spara länk som fungerar det nog.
Ja! Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du högerklickar och väljer spara länk som fungerar det nog.
Hur har det gått @pepp? Har du träffat dejten något mer? Berättat något?
Du behöver självklart inte svara, du kan passa på frågan/frågorna, men jag hoppas det gått/går bra .
Vi har inte träffats mer, men skriver regelbundet. Jag har tyvärr rätt lite med energi för tillfället...
Och jag berättade, rubbet kände att det var lika bra att vara ärlig. Han tog det bra och skrev att "jag vet att vi bara träffats en gång, men tveka inte att höra av dig om du behöver stöd eller bara skingra tankarna"
Så det var ju väldigt fint
Bra gjort! Och fint svar från honom . Roligt att höra!
Ja, vi får se om vi lyckas få in en kravlös filmkväll i veckan kanske, jag vill ju träffa honom igen. Men tycker det är så sjukt jobbigt att träffa nya personer
Fy vad dåligt jag mått idag. Är huvudet dumt så får kroppen lida. Åt dessutom ingen middag igår, inte mitt smartaste drag.
Skriv ner hur du mår idag. Som påminnelse till dig själv i framtiden.
Done! Telefonen får duga att skriva i tillsvidare
Tror du det finns någon speciell anledning till att du valde att köpa igår? För det lät inte på din beskrivning som att du suttit och väntat på att få tillbaka kortet så du kunde åka till systemet.Fy vad dåligt jag mått idag. Är huvudet dumt så får kroppen lida. Åt dessutom ingen middag igår, inte mitt smartaste drag.
Tror du det finns någon speciell anledning till att du valde att köpa igår? För det lät inte på din beskrivning som att du suttit och väntat på att få tillbaka kortet så du kunde åka till systemet.
Suget tog överhand
Kan de inte typ blockera ens leg på Systemet eller nåt?
Det borde ju kunna...
Kram
Googlade och fick upp att "en kund kan inte själv porta sig själv från systembolaget."
Tyvärr!
Har du coop där du bor? Dom har en "scan and pay" funktion där du betalar i mobilen (med swish eller kort kopplat till det) då hade du ju kunnat ge ditt kort till kompisen men ändå kunnat köpa mat.Googlade och fick upp att "en kund kan inte själv porta sig själv från systembolaget."
Tyvärr!
Har du coop där du bor? Dom har en "scan and pay" funktion där du betalar i mobilen (med swish eller kort kopplat till det) då hade du ju kunnat ge ditt kort till kompisen men ändå kunnat köpa mat.
Fast kanske inte så kul för personalen som ska upprätthålla det? Kan tänka mig att jobbiga situationer skulle kunna uppstå.Alltså det känns ju jättedumt?! Vore väl jättebra när man kommit så långt att man vill hjälpa sig själv?! :/
Storhandla med ditt kort på Willys på helgen och handla bara småsaker på Coop?Jo, men undviker att handla där då det blir så dyrt. Handlar helst på Willys...