Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är så bra på att läsa av sina barn! Igår var fjordingens ägare hos oss och red och dottern fick lite hjälp efter. Hon avslutade det hela med att galoppera runt barbacka och göra macarena på hästryggen och ponnyn bara tuffade på och såg så nöjd ut. Ägaren var helt förundrad över hur han bara accepterar leken sådärVisa bifogad fil 141939
Sonen har börjat få upp intresset för ridning lite nu igen vilket känns skoj! Blir ju inte så mycket ridning på vår egen ponny än dock då han bara är 3 men ungefär varannan fredag hänger en kompis med ut till stallet och så får dom pyssla och ”rida” runt i en liten hage.
Är så himla kär i våran ponny som har en ängels tålamod trots sin unga ålder och står som ett litet ljus medan det borstas och sprayas och fejas och ska klättras upp. Han är verkligen en på miljonen
Inmätt på 148 cm och står nu som kategori D i TDB!
Visa bifogad fil 142030
Nu ligger hela ponnyvärlden framför deras hovar och fötter
Ja ägaren har alltid hävdat att han är liten hästDe va en rätt hög fjord det. Tyckte väl det såg ut så på en annan bild du la ut nyligen
Ja ägaren har alltid hävdat att han är liten häst
Såg precis inlägget i PonnyföräldrarVisa bifogad fil 142278
Idag fick sonen skritta själv, dvs utan mig i ledsnöre typ 100 m på Kaj, stort ögonblick
Hur gamla är barnen? Om den ändå skulle fylla en funktion som sällskap så säger jag körDet här är potentiellt bukes farligaste tråd. Jag är så orimligt sugen på att köpa en shettis, officiellt som sällskap till mina två hästar men nog egentligen lika mycket för att jag hoppas på hästintresse hos något av barnen Det är så himla fint att se och läsa om era barn och hästar!
Den ena är 2 år och den andra 4 månader så det finns potential för ponnytid i rätt många år framöver. Just nu är jag föräldraledig, och bor dessutom på en gård där allt går sönder denna vintern, så just nu går det verkligen inte att köpa en till häst, ens om den är liten Men jag förhandlar med mig själv om att 2025 kanske är ett bra år att bli med ponny och förhoppningsvis joina denna trådenHur gamla är barnen? Om den ändå skulle fylla en funktion som sällskap så säger jag kör
Annars vet jag en fantastisk liten kille som ska pensioneras från ridskolanDen ena är 2 år och den andra 4 månader så det finns potential för ponnytid i rätt många år framöver. Just nu är jag föräldraledig, och bor dessutom på en gård där allt går sönder denna vintern, så just nu går det verkligen inte att köpa en till häst, ens om den är liten Men jag förhandlar med mig själv om att 2025 kanske är ett bra år att bli med ponny och förhoppningsvis joina denna tråden
LIVSFARLIG tråd!Annars vet jag en fantastisk liten kille som ska pensioneras från ridskolan
Min grabb var nog två när han började ridaLIVSFARLIG tråd!