För oss som inte har qh och paint ;)

Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Shetlandsponny i stort format!
:rofl: En sån har jag med! Förvuxna shettisar tycks det finnas en del av i den här tråden. Din är enormt söt hur som helst!

Och nu har det verkligen rasat in bilder på vackra hästar här. Härligt :banana: (Grattis till den blågula rosetten, lakrits. När får vi se flingan med rosett btw?)

BR: vad är det för bilder på Janne du saknar? ;)

Oj, tack så mycket!

Ja,,om det inte blir tävling på April Open ,dock troligtvis ingen rosett :p, så är nog första tävlingen 1 maj. Rosett eller inte återstår att se :D

Superfin fjording och den ser riktigt trevlig ut att rida :love:

Oj..såg att du citerat...ska vara till den som lade in bilden på fjordingen.

:bump: Här passar ju min dam in.
Engelskt Fullblod, En blivande westernhäst.
Har precis börjat rida med westernsadel och ska börja träna efter jul.

23nov-5.jpg

23nov-4.jpg

Här är min allroundhäst men med western som "modersmål" ;):love:

Bild034.jpg

Bild032.jpg

här med bästa kompisen, hehe

P3160003.jpg

:banana:
Hon är efter Le Mans - Richard of York

Båda har lämnat bra galopp och dressyr avkommor. Men jag satsar mest på Western och lite hoppning.

nu kommer jag igen:), kom på att jag måste ju hedra min älskling som varit borta ett år nu, den underbaraste hästen någonsin (i min värld) varmblods travare i sitt essä

5510394.jpg

7651169.jpg

Rest in peace min älskade
Son of Michigan
1989-2006

Här är min älskling...halvblodsvalack 7 år.

DSCN2021.jpg

Vilken supertrevlig!

Upp med handen o släpp ut tygeln lite (om jag får "lägga mig i")... inte ser han ut att lyfta på knäna för mkt heler som halvblod ofta kan göra. Trevligt!

Ni passar väldigt bra in ;)
Trevligt, trevligt...vilken av dom är det som är på bilden längst ner ?

Hej. Vet du om att du kan registrera och tävla honom som appaloosa om du kastrerar honom. Steriliserade ston och kastrerade hingstar som har pälsteckning kan få en sk. hardship registrering och sedan tävla appaloosaklasser.:rofl:

Kontakta Appaloosa Föreningens Registrator, Torbjörn Andersson, så hjälper han dig.

0321-70087

Han är 165 cm, det är väl jag som är liten kanske:rofl:

Det är Marimba!:)
Håll utkik i haflinger tråden efter nya bilder, ska ut till stallet i em, äntligen efter 6 veckor utan häst!:banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 178
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 887
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka