För oss som inte har qh och paint ;)

Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

;):love:
Men varför sätter du inte in de finaste bilderna på J...vet att du har:D

urkella....nädå, hon är en "ÄKTA" korsning:rofl: 75a Paint 25 NF
och duger fint till mig:love:

oj... en av de finaste travare jag sett :love: Skulle vara helt överlycklig om min Easy kunde gå så vackert.

Tack så hemskt mycket! :love: :bow:
men jag ska säga de att han var inte mycket att hurra över när jag tog hem honom... :p men med MYCKET jobb och en bra tränare så går det att fixa till de flesta! ;) så jobba på med din också så ska du se att det kan gå! :banana:

Ja, men vägen känns så lång.. Sen har jag inte så bra tillgångar för träning.. Har ingen som kan köra mig och hästen, och har inte råd att rida för nån instruktör som kommer ut till en.. Får väl hoppas på att det blir bättre nästa år, då jag förhoppningsvis har körkort.

gosh vilken söt liten svart sak!
o fjordnignen var siiit fin! (har sj bara sett feta) ser stadig o fin ut

läcker ekonomiPaint! siit fin!

många fina hästar här för övrigt! jätte kul att se!

Vilka underbara hästar ni har allihop!!! :love: :love:
Jag har en kallblodstravare som heter Sessan.

Förr i tiden va jag medryttare på kallblodstravaren Targa som va en asfin westernpålle :love: en helt underbar liten häst! Numera travar han omkring på Tarapalandas gröna ängar :cry:

Senast ändrad:

Vilka underbara hästar ni har allihop!!! :love: :love:
Jag har en kallblodstravare som heter Sessan.

Förr i tiden va jag medryttare på kallblodstravaren Targa som va en asfin westernpålle :love: en helt underbar liten häst! Numera travar han omkring på Tarapalandas gröna ängar :cry:

Har du möjligen ganska nyligen (under senaste året) köpt henne från en kille som bor någonstans vid Nässjötrakten?

MVH Ann

Min finnhäst Lumoleisku. Är helfrälst i dessa raggiga små troll :p
´
paula_liina0705_1195405422.jpg

liina_1195405457.jpg

Min första westernpålla var faktiskt ett halvblod:

druva0507e_1195405693.jpg

Senast ändrad:

:love:Dina finnehästar är vackra de har jag sagt förr
roligt att se att du kickar in på buke förstår att du har fullt upp nu. grattis till den lill(e)(a);)

Nf/paint er jo bare en drømmekorsning for meg - og ditt eksemplar var virkelig vakker!! :love:

Hva heter foreldrene hennes? Jeg leste i en annen tråd at i dine planer for 2008 inngikk det bedekning - er det denne som skal bedekkes da eller? :angel:

Her er min westernhest (eller ponni da), registrert Norsk sportsponni med NF mor og Golden Moondancer er faren:

westernevita.jpg

evita_trail_grind.jpg

Jag har en 2,5 årig arabvallack, Phigalle

011.jpg

a.jpg

aa.jpg

Har du möjligen ganska nyligen (under senaste året) köpt henne från en kille som bor någonstans vid Nässjötrakten?

MVH Ann

Nej hon är från Bollnäs, köpte henne för drygt ett år sen. Men jag såg en annons för ett tag sen på en häst som såg EXAKT ut som hon, kanske är den du menar? :)

Nej hon är från Bollnäs, köpte henne för drygt ett år sen. Men jag såg en annons för ett tag sen på en häst som såg EXAKT ut som hon, kanske är den du menar? :)

Ja kanske. Tack för svaret.

MVH Ann

Ooo jag tackar:bow:
Ja, jag har hört på några håll, att det är en bra korsning...
Och vad gäller min, så kan jag bara hålla med...en riktig pärla, en bra allround-häst...
Då måste ju ett föl på henne bli nåt alldeles i "hästväg":rofl:
Hennes stam kan du hitta här:
http://www.allbreedpedigree.com/eastwoods+raisa
Planerna är att betäcka henne till våren ja...har några intressanta hingstar på gång...men där är en som just nu ligger på + av dom...skall åka o titta till honom 1st bara....
Hur spännand som hellst:banana:

Fin häst du har...men det ser inte ut som en ponny i mina ögon...
Hur hög är h*n?

Hva slags hingster kikker du på da, rene painter eller?

Joda, hun er ponni hun ;) Har ikke målt henne men tipper hun er 146-147 cm. Men så er ikke jeg så lang jeg heller da:bump:

Her er hun om vinteren - da ser hun straks mer ut som en ponni:

vitaportrett_jan5.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 178
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 887
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv