Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det på Lillerud du tränar?
Tycker det ser ut som det...
Jag har gått på lillerud själv, trevlig skola. Jag gick dock trav (är rid människa) men halvbloden behövde man ju stege till att komma upp på, samt att man fick stoppa en femkrona i de var 5:e meter för att de skulle gå fram inga livliga djur där inte På travet kan jag lova att det sa VROOOOMMM....
Du bor på skolan å har hästen där då?
Jag är äkta värmlänning.
Detta är ju mer min höjd på häst (eller ponny mena jag)
Jag trodde du var hoppryttare ! Korta stigläder !Här är ytterligare en Haflinger som ska användas inom western (suddig bild, men han kanske syns ändå ):
Jag vill se bilder på andra raser än quarter och paint som används inom western.
Hur många är vi här som har det egentligen. Den större delen kanske eller är det bara vi som märks/syns mest .
Här är mina i alla fall...
(bortse från hans märke på nosen)
Ja, jag är hoppryttare, kul att det syntes! Och så ska jag tävla ponnygalopp. Rider i en jättebra hoppsadel som jag köpt på blocket, och snart har jag tränat mig så jag kan korta stiglädrena ytterligare. Ponnyn fick jag i juklapp, han ska heta Brunte han också...Jag trodde du var hoppryttare ! Korta stigläder !