Sv: För mycket kraft?
Min syster är den som äger hästen egentligen. Men hon bor 40 mil bort. Hon letar plats åt pållen och tar henne så fort hon kan. Så jag får ett break.
Nu har vi flyttat iaf
. Det gick bra. Inga hästar som rymde då jag stog med pinne och vevade. Dom försökte men tji fick dom. Sen lösdriftsägaren har inte varit ute på några dagar så då har dom inte fått havre alls. Man märker direkt när hon inte varit där! Inte samma stimm.... Hade en utlandsresa bokad nästa vecka (bokad för länge sen). Den är avbokad. Jag behöver lugn och ro. Så jag får läka.
Det som var spännande var att upptäcka hur mycket av mina saker hon hängt upp överallt, saker jag inte ens använt, hittade mitt ena westernträns med tillhörande westerntyglar upphängda, jag som rider i repgrimma! Och min kapson, hästen är aldrig longerad! Hon måste ju gått igenom alla mina saker för att hitta allt det där och kunna hänga upp det... Det är saker som jag medvetet låtit ligga längst ner i mina lådor, och så hänger det på krok!
Så jag fick kolla flera extra varv att jag fått med allt...
Sen väntar väl ett gäng elaka sms när hon ser att jag flyttat...
För att vara så hatad som hon säger att jag är så tycker jag alla vinkade väldigt trevligt när jag åkte!
Sen så har hon inte talat om heller att jag är uppsagd och att det bara är hon kvar, så dom visste nog inte att jag skulle åka för gott, dom trodde nog att det var dags för någon kurs igen med pållen....
Måste finnas någon anledning till att hon inte velat säga att jag är uppsagd, är jag så hatad som hon säger så ska väl det inte vara några problem och tala om det?