Fölvisningarna -skåne!

lisahjelmgren

Trådstartare
Nordvästra skånes fölvisningar, hur dag börjar de? Någon som vet? Ska inte vara med själv men vill gärna åka till ett par ställen och titta. Plats och datum finns ju på ASVHs sida men klocksalg finns väl inga?!

Sv: Fölvisningarna -skåne!

Vi ska hemma hos oss, Stuteri Stubbäng, o bor i Förslöv. Kom gärna hit, du bor väl inte så långt ifrång? Det är på tisdag o börjar 8.00 o håller på till framåt 14. Ca 20 föl på listan plus ett antal ston som ska stambokföras.

Hittar du? Annars har vi vägbeskrivning på hemsidan.
Välkommen!
Hälsn Ann

Sv: Fölvisningarna -skåne!

hej Gränsbos fölvisning börjar på morgonen, 8 tror jag, för en kompis visar redan 08.30, sen håller det på hela dagen där :bump:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 522
Senast: Thaliaste
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 500
Senast: ildiko
·
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 585
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka