Fölle på 12 årigt sto!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tessaloniki
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tessaloniki

Är det rätt eller fel att avla på ett 12 åring som ej hafft föl innan? Hadde en vild diskution om detta med en vänn!

Hon har ett sto på 12 år i rätt bra kondis men hon har aldrig hafft föl! Är det bara jag tycker att det går att ta föl på henne? Hon har inga andra krämper! :banana: :confused:

Sv: Fölle på 12 årigt sto!

Det finns MASSOR av trådar i detta ämne (= avla på äldre ston), bland annat en aktuell om ett 21-årigt sto. (bläddra lite så hittar du den, använd sökfunktionen så hittar du flera!)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 245
Senast: lizzie
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 669
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar