Brukar inte stå nr när det är korsning, annars står det längst upp. Det går att anmäla utan reg nr. Har iaf aldrig blivit tillfrågad när jag inte skrivit i det.Är jag blind eller är de fel dokument?
Visa bifogad fil 97320
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar inte stå nr när det är korsning, annars står det längst upp. Det går att anmäla utan reg nr. Har iaf aldrig blivit tillfrågad när jag inte skrivit i det.Är jag blind eller är de fel dokument?
Visa bifogad fil 97320
Ja ok! Det stog i proppen för bedömningen att hästen ska anmälas med numret men då går det kanske bra ändå.Brukar inte stå nr när det är korsning, annars står det längst upp. Det går att anmäla utan reg nr. Har iaf aldrig blivit tillfrågad när jag inte skrivit i det.
Ja det brukar stå att man ska anmäla så men jag har aldrig fått reg nr på reg ansökan på föl som får grå papper men alltid på fölen med gröna papper så brukar anmäla utan det då.Ja ok! Det stog i proppen för bedömningen att hästen ska anmälas med numret men då går det kanske bra ändå.
Gör ett försök Tack för hjälpen!Ja det brukar stå att man ska anmäla så men jag har aldrig fått reg nr på reg ansökan på föl som får grå papper men alltid på fölen med gröna papper så brukar anmäla utan det då.
Brukar inte stå nr när det är korsning, annars står det längst upp. Det går att anmäla utan reg nr. Har iaf aldrig blivit tillfrågad när jag inte skrivit i det.
Undra vad skillnaden är?Jag hade ingen aning om att korsningar inte får något nummer. Men nej, när jag varit med och arrangerat har det aldrig spelat någon roll heller om nummer är ifyllt eller ej.
Jag ropar på @Gabby_Ossi som kanske vetUndra vad skillnaden är?
om man evt ska registrera i annat förbund kanske?
Du kanske får problem med att hoppa över vattenhindren i framtidenIdag var hon igång igen. Jag tror att målet är att tömma baljan helt, men hon har inte förstått att matte bara fyller på igen.
Dom får såklart ett nr sen men har aldrig haft en grå papprad med reg nr på själva blankettenJag hade ingen aning om att korsningar inte får något nummer. Men nej, när jag varit med och arrangerat har det aldrig spelat någon roll heller om nummer är ifyllt eller ej.
Du kanske får problem med att hoppa över vattenhindren i framtiden
Hon ser stor ut! Vilken fin tjej!Jag gillar verkligen min fölunge!
Visa bifogad fil 97233
Har besök av min lillasyster som fått var med och pyssla med henne. Är så stolt över båda två. Lyfta fötter, klia mage, borsta osv utan problem. Tycker fortfarande grimman är jobbig, men den går på med lite övertalning och en stor måtta tålamod
Det är ju bara att inse att 1: jag ska inte hålla på med häst, speciellt inte avel.Men det är väl då själva *** vad det ska gå troll med dina fölungar, jag hoppas rehabiliteringen går bra. Det är verkligen inte kul att ha unga på box"vila". Jag har aldrig hört talas om stötvåg för det syftet, spännande hur det går framåt med korrigeringen av fölben.
Ingen har uppdaterat på .. 2 dagar? det måste åtgärdas.
Hon har snart vuxit ur sin första grimma, som var på tok för stor från början
Beställt hem en mätsticka också bara för det är så spännande att mäta henne
Visa bifogad fil 97528