Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vi ska fundera lite. Har en lista med flera jag gillar. Plötsligt vet man väl bara@Ketrawzc grattis till fin fölunge.
Jag tycker Magnolia är rätt fint eller Magic Rose om du vill ha med pappan också!
Du kommer säkert på något jättefint som passar när du har funderat lite mer!
Googlade på blomnamn och fick upp en lista på 150 flicknamn med blomtema. Bara ett tips!
Haha vi kallar fortfarande Ella för bebis oftast Hon svarar när man ropar Hej bebis Så det fungerar det medJa vi ska fundera lite. Har en lista med flera jag gillar. Plötsligt vet man väl bara
Sjukt söt!
Jag tror min är korsning med labrador blir svårt att inte ta med den in i soffan bara
Mamman är min dponny, hon är 146cm. Pappa halvblod Magic Park, 166-168. Blir hon över 155 är jag jätteglad, 160 vore perfekt@Ketrawzc hur stora är föräldrarna till henne?
Alltid lite spännande med storleken på korsningsföl, kan ju bli precis hur som känns det som!
Hoppas att min också blir ca 160 cm.
Han är väl frisk o hel hoppas jag? bara extra allt?Calle gör mig gråhårig….Slut på meddelande.
Hur stora är föräldrarna till din? Veterinären tyckte min va liten ska försöka mäta henne@Ketrawzc hur stora är föräldrarna till henne?
Alltid lite spännande med storleken på korsningsföl, kan ju bli precis hur som känns det som!
Hoppas att min också blir ca 160 cm.
Åh men så söt, längsta öron jag någonsin sett
jadåHan är väl frisk o hel hoppas jag? bara extra allt?