Blir hon skimmel eller vad är det för färg?På tal om fölpäls; här liknar fröken numera ännu mer något med allvarlig skabb Skämt åsido, så ser hon ut att bli ordentligt ljus redan efter den här fällningen!
Visa bifogad fil 94110
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir hon skimmel eller vad är det för färg?På tal om fölpäls; här liknar fröken numera ännu mer något med allvarlig skabb Skämt åsido, så ser hon ut att bli ordentligt ljus redan efter den här fällningen!
Visa bifogad fil 94110
Ja, skimmel född gulbrun (mammahäst är skimmel och hingsten dubbelgul)Blir hon skimmel eller vad är det för färg?
Huvudet ÖronenLångbent donna Barnsligt förtjust i både henne och Syrran. Den här Mamman lämnar kloka avkommor.
Visa bifogad fil 94185
öronen är mina!Långbent donna Barnsligt förtjust i både henne och Syrran. Den här Mamman lämnar kloka avkommor.
Visa bifogad fil 94185
öronen är mina!
du kan få ett öra då? det vänstra...
Okejdådu kan få ett öra då? det vänstra...
Får lämpligt medel utskrivet av veterinären ja Vi säger till henne hon skriver ut och vi hämtar vi hämtar betalar typ. Fått utskrivet redan till Ella i veckan även om det inte är riktigt dags ännu pga av semestertider.Fortsättning. Det ser inte bättre ut
Visa bifogad fil 94270
Det börjar förresten bli dags att avmaska fröken. Vad brukar ni använda? Antar att veterinärerna skriver ut "rakt upp och ner", dvs att man inte behöver träckprova ett föl...
Fortsättning. Det ser inte bättre ut
Visa bifogad fil 94270
Det börjar förresten bli dags att avmaska fröken. Vad brukar ni använda? Antar att veterinärerna skriver ut "rakt upp och ner", dvs att man inte behöver träckprova ett föl...
Alltså, det ser ju för roligt ut. Snacka om att byta skepnad!
Det lär inte bli så mycket till överraskning väl?Jag vill att det ska synas lika tydligt på min, men det är knappt nån nyansskillnad. Lutar åt att hon blir lik sin mor.
Visa bifogad fil 94284
Det lär inte bli så mycket till överraskning väl?