Tycker dina bilder är härliga, hör Djungelbokens "Jag vill ju va som du" när jag ser dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker dina bilder är härliga, hör Djungelbokens "Jag vill ju va som du" när jag ser dem
@MayGrace kan ju vara bra med stora öron då!
Min har också stora öron, ser ut som hon fällt ut vingar på bilden.
Visa bifogad fil 93943
Mätte henne lite provisoriskt igår och hon var ca 105 cm, 4v gammal.
Åh så fin.
Här är det ganska jobbigt och ovisst just nu. Mor och dotter står på ultuna och lillan har opererat sitt vänstra framben. Benet var inte klart utan stod ut från kroppen. Känns som om oturen aldrig tar slut.
Ser jag i syne eller har hon lite vitt i näsborrarna också?Gäller att ha stora öron så man hör upploppsklockan ringa om sidsådär 2 och halvt år eller så
Visa bifogad fil 93900
Nej hon är lite vit där medSer jag i syne eller har hon lite vitt i näsborrarna också?
Gud vad gulligt!Nej hon är lite vit där med
Ja fölet mår ju bra och är superpigg och hoppar runt med sitt gips. Men utgången av åtgärderna är fortfarande oviss. Ja det är ju konstigt men i mitt fall kan det ju tänkas ha att göra med att stoet var så sjuk under våren.Jag hoppas fölis mår bättre. Det är märkligt att ditt och Martys föl har identisk stam och båda sådana problem med benen.
Dela med digOm 4 dagar ska Agria senast svarat på min överklagan... Tror förvisso de avslår den så jag har redan en plan...
Calle äter ur mammas krubba, han ställer sig helt sonika framför henne så hon inte får plats...Nu är det bara uppblött grönpelletts för hon får sitt kraftfoder av mig (måste stå och hålla det för annars kommer Calle direkt) i annan hink. Han äter också hö så han får "egen" hög (nej det är ingen hög men ni fattar, annars lägger han ju sig i mammas hö-hög).
Jag vet inte vilket flugspray, Ultrashiled ska ju inte användas, provat Centaura och Trikem Flug och Fästing och båda funkar i max 30 min. Helt värdelösa.
Visa bifogad fil 94058
Aria är ca 5 veckor nu. Jag vet inte hur hög hon är. Mamman bakom är 160 cm, och jag hoppas hon landar på samma storlek/strax över som vuxen.
Hon är inte så skygg längre. Hon vill inte man pillar när och där det inte passar henne, men kommer alltid fram.
Annars längtar jag till hon tappar fölpälsen, ska bli spännande att se hur hon ser ut under fluffet!