Sv: Föl 2013 del 2
Tack!
ponniplutt: Tack så mycket åh hennes vägnar, man kunde se smakprov på fotografens hemsida, och tyckte bilderna var så grymt bra så jag var bara tvungen. Fotografen var väldigt förtjust i min skimmel också, för hon var så fotogenisk och vacker och ställde upp sig så perfekt.
Förstår att du saknar din, jag kan inte ens föreställa mig vilken hemsk upplevelse du hade i våras.
Haha, det enda den där filmen kan vara bra till är "Hur du inte ska göra på fölvisning", jag tror jag är i livsfara typ 3 gånger, ett sto som försöker trycka in mig i väggen för att komma förbi, en fölunge som håller på att kasta sig rakt in i mig och sen när stoet (visserligen i fullt samförstånd med mig, men det vet ju inte publiken) galopperar fram och tvärnitar nån meter ifrån mig. För att inte prata om hur jag fumlade med tyglarna som trasslat sig, tappade spöt och sen travade för långsamt med stoet för att försäkra att ungen visade någon trav alls. (Eller kanske för att jag själv dog lite, trodde nog jag hade bättre kondis) Njaaae, tror inte jag delar med mig av det alltså.
Boe: Haha, vad kul! Tror ingen bad om lov att få knäppa kort på henne, men det är väl bara kul om nån tycker hon är fin nog för det.
Hon fick många blickar iaf, trots sin delade näst sista plats.
(ett föl avbröt visningen) Många gillade hennes tjocka, yviga svans.
vaggvisa: Tack! Så fin din är!
Och vad skönt att mammahästen verkar bättre.