Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
2 ston är "bokade" och klara, väntar bara på fölning och 30dagars, sista stoet har jag 2 kandidater till på och det blir någon av dom, det hänger lite på frakten av sperman vilken det skiljer lite på..
Som det ser ut nu så kommer jag inte ha råd att betäcka mitt sto i år igen . Var massa krångel med tvillingar så det blev skyhöga räkningar från seminstationen... Får köpa triss och hoppas att jag vinner 25 tusen i 25 år
Annars hade valen fallit mellan Escudo, Irco Mena och Orlando...
Jajamensan. Både mitt eget sto och mitt fodervärdssto (araber bägge två) ska betäckas med Perignon Al Amar ox. Foderstoet ska betäckas så fort hon börjar brunsta vilket blir vilken dag som helst nu. Mitt eget sto ska betäckas i 30-dagarsbrunsten vilket borde bli i juni eftersom hon är uträknad att föla 17:e maj. /AFF
Min lilla korsnings tjeja ska betäckas med en pre hingst =) det kommer bli så snyggt. han har allt hon je har å vise värsa.. Hoppas på en super pålle =)
Ja visst har jag börjat fundera.
Kommer betäcka mitt connemarasto med en stor hingst i år, valet är just nu Jaguar mail men jag har inte besstämt mej helt och hållet.
Förmodligen blir de han pga hans stora inslag av fullblod plus att han verkar så trevlig.
Japp, är i stort sett klar. Hbl märrarna är klara. Knabstrupperna tveksamma, men näästan klara. Sedan har jag ett travsto som jag inte kan bestämma mig för om jag ska betäcka eller inte... Vikingen hade suttit fint, men de pengarna har jag inte...
Nio ska betäckas samt två som jag väntar med att ta beslut om längre fram i vår....
Jag har ett par hingstar som jag väljer mellan, men jag har inte bestämt någon ännu. Bestämde mig för en hingst, men sedan har jag inte direkt gillat någon av hans avkommor jag har sett, så jag vet inte riktigt. Det är så svårt och det finns så många att välja på!
jag är i valet och kvalet om hur jag ska göra med mitt ena sto! ska jag betäcka eller ej?!?! Ena delen av mig säger BETÄCK!!! andra delen av mig säger NEJ låt henne tävla ett tag..
SKULLE jag betäcka henne så lutar det nog åt Ludwigs Champion Men jag är lite sugen på Dee Jost van Dyke oxå eller kanske Easy Boy eller kanske Carême eller... det finns ju så många fina! Borde dock vara en med bra temperament och bra gång (trots att det är en hopphäst jag vill få fram).
Det andra stoet har jag ingen som helst aning om vilken hingst?! Betäckas ska hon göras iaf, först ska hon dock föla.
Jag väntar en Ludwigs Champion bäbis med mitt Cardento-sto. Ser den lovande ut när den tittar ut tar jag nog samma hingst igen Han var ju om möjligt ännu finare i år på bruksprovet än förra året
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Kläder & Bli fin Ja man väljer ju Mumintrollet-faktorn efter temperaturen och väderleken, jag åker glatt till stan i thermo-overall, den står det fö...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.