Sv: Fokker
/Madde
Nej, jag ska maila Gustavii's och fråga hur dom kan lura min faster så! Hon har betäckt flera ston med deras hingstar i år som enl uppgift ska vara godkända i AES. Du påstår ju att dom inte betalt sina avgifter. Ska bli intressant att höra deras svar. Ärekränkning?Jag behöver väl inte förklara någonting.![]()
Det är du som påstår att Fokker är godkänd för avel inom diverse förbund i Europa.
Då bör ju du rimligen lägga fakta med källor som grund till ditt påstående? Jag inväntar dina fakta.
Mitt påstående att Fokker inte är godkänd KWPN och därmed att hans avkommor inte kan få gröna papper i Sverige har jag försvarat och lämnat källor till.
Då kanske du kan göra detsamma?
Jag vet mycket väl vad AES är, då min märr har nära släktingar både där och i sBs. Den senaste unga stjärnan står redan med, så då är det konstigt att inte Gs hingstar är med. Om de visat dem igen och betalat sina avgifter..
Du får väl maila AES och fråga...
Börjar undra om det är någon här som äger Fokker, eftersom han försvaras med näbbar och klor, utan att källor eller uttalanden kan ges belägg för. Och osanningar försvaras så till den milda grad...
Det verkar lite märkligt att en häst som inte har resultat man kan hitta någonstans, eller avkommor i europa som går att hitta, eller avkommor som inte kan reggas grönt i Sverige, höjs så till skyarna. Samt försvaras så med näbbar och klor.
Jag har som sagt inget emot hästen ifråga, men osanningen som följer den reagerar jag emot.
mvh
/Madde