fölar filiduttan?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: fölar filiduttan?

Hej filiduttan!!!

Har smugit lite i bakrunden;) LYCKA TILL!! Hoppas bebisen kommer nu!!!!
 
Sv: fölar filiduttan?

Pojke, 4750 g, 53 cm. Det måste finnas något stort i den magen eftersom den har haft tid att växa till sig.
 
Sv: fölar filiduttan?

heheeh ;)


hemma ännu, inte sjutton kommer detta starta av sig självt.... buhu.... har bara ont ca var tionde minut... antar dom kommer sätta igång mig i eftermiddag.... nåväl... får väl hoppas på smidig igångsättning :eek: (as if ;) )
 
Sv: fölar filiduttan?

Det var en envis liten bebis du har som inte vill titta ut :)
 
Sv: fölar filiduttan?

Önskar Er all Lycka!!!:bump:

Själv hoppas och försöker vi i sängkammaren, det kommer bli en intensiv månad, vad gäller den saken :rofl:

Speciellt med tanke på att sambon knockade min näsa igår-morse:o :D

Inte helt lätt detta med barn-verkstad:rofl: :banana: :rofl:
 
Sv: fölar filiduttan?

Lycka till nu!!
Och glöm inte att rapportera så fort du har ork!


Jag gissar också på en flicka då maggen ser ut som en flickmage, go och rund :love: . Min var mer utåtriktad och "toppig", så vart det en grabb med :love: .
 
Sv: fölar filiduttan?

*knapplån*

blir nog en 06:a här .... hemskickad, först på nyårsafton sätts jag igång.... om det inte kommer igång självt! Loggar nog inte in nått mer innan nästa år är alldeles slut mentalt. tack för alla stöttningar och hejjarramsor!!! Kram och gott nytt år!!!!
 
Sv: fölar filiduttan?

För det första, Fduttan - lycka till och GNÅ!!

För det andra:

Kan någon förklara för en oinvigd: Vad är problemet??

Varför vill man inte sätta igång??
Det är knappt två dagar kvar till nyårsafton!!

Jag hade blivit vansinnig...

Tjejen har gått upp nästan 50kg, har gått över tiden och nu har det iaf börjat komma igång.
Nä, då tycker ansvarig att man gått kan vänta till nyårsafton av alla j-a dagar :confused: !!

Nu sitter jag och irriterar mig.

Får jag barn hoppas jag att den kommer en månad för tidigt.
 
Sv: fölar filiduttan?

No1 skrev:
Får jag barn hoppas jag att den kommer en månad för tidigt.
Nej, det hoppas duinte. För då kommer du att oroa dig att den ska få någon förkylning som tar knäcken på liten!!

Vila nu upp dig filiduttan, det behövs för en förlossning. Tappa inte hoppet, snart har du liten i famnen!! Kramar till dig och GottNyttÅr!
 
Sv: fölar filiduttan?

Är det bara jag eller finns det fler som skulle uppskatta att få bli igångsatt så det blir en TIDIG -06:a?? :angel: Jag och få barn mellan jul och nyår går inte riktigt ihop...

Sålänge dom tagit prover och allt är lugnt med bebben kan man väll vänta ngn dag...Sen att det kan vara jobbigt förstår jag men "duttan" är det väll en hel del GO i ! Vila och missa inte att UPPLEVA allt som händer, längtar själv till min nästa förlossning :banana:

Och jag får ju inte glömma det som du garanterat kommer att få ett GOTT NYTT ÅR! :bump:
 
Sv: fölar filiduttan?

No1 skrev:
Får jag barn hoppas jag att den kommer en månad för tidigt.

Nej. Det hoppas jag verkligen att du inte hoppas.

Filiduttan: Du läser kanske inte det här förrän du är "i hamn" :D men ändå!:
Lycka till! :bump::bump: :bump:
 
Sv: fölar filiduttan?

Förresten..glömde ju...

Tror det blir en flicka på 4100 g och 52 lång :D

Vågar inte säga vad jag egentligen tror efter den här övertiden :angel:
 
Sv: fölar filiduttan?

hehehe sitter och surar, fast vid godare humör, läser om andra som gått över massor... försöker trösta mig..... har nån fjant värk då och då....

garanterat tar jag rekord med stor bebbe, den har nog vuxit till sig regält med all julmat ;)
 
Sv: fölar filiduttan?

Är du säker på att det inte blir två? :D

Vill än en gång önska LYCKA TILL! Hoppas allt går bra! Tycker du verkar så lugn, jag är imponerad! :bow: :bow:

/Timsetim
 
Sv: fölar filiduttan?

Jag gick ju som sagt var 3 veckor över tiden, och Elin vägde 4410 och var 53 lång.
 
Sv: fölar filiduttan?

åhhh va skönt med en till stackare som fått gå över :bow: håller du med om att det är det jävligaste man kan va med om?


Timsetim: haha det skulle va nått... att dom missat en bebbe *skratt* fast jag är så stor att man kan tro det är ett helt fotbollslag.....

hur fan ska man kunna gå ner 50 kilo? uhhhh kommer ju måsta köpa kläder för tusentals kronor eller gå med arslet bart!
 
Sv: fölar filiduttan?

31 dagar över en gång i tiden och det mitt i älgjakten så jag hade ett helt jaktlag som bekymrade sig över att gubben aldrig kunde vara i skogen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 920
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 159
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 539
Senast: Modest
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 717
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Aggressiv/rädd hund
  • Bästa foder för fin päls
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Hage
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp