Åka buss med förskolan

Då kanske de borde signalerat till er att barnet inte borde följa med? Snarare än tvärtom.
Sannolikheten att han faktiskt skulle bli överkörd av en bil var ju fortfarande rätt liten, även om den var större än vad jag var bekväm med. Vi har ju bara ett barn, med lite slappare övervakning hade vi verkligen inte haft honom i livet fram till nu, det kan jag garantera.
 
Sannolikheten att han faktiskt skulle bli överkörd av en bil var ju fortfarande rätt liten, även om den var större än vad jag var bekväm med. Vi har ju bara ett barn, med lite slappare övervakning hade vi verkligen inte haft honom i livet fram till nu, det kan jag garantera.
Nej det är klart alla små barn behöver övervakning. Mitt hade sannolikt varit i livet men behövt söka akuten betydligt fler gånger utan rigorös övervakning :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: Modest
·
Småbarn Jag funderar på vad det finns för lagstiftning runt barn i buss med bälte. För bilar gäller ju att barn under 130 (135?)cm ska sitta...
Svar
5
· Visningar
3 912
Senast: laeikinois
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 857
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Pappa har haft brukshundar sen Eldkvarn brann ungefär. Men med stigande ålder tycks hans blödiga gener helt löpt amok. Om vi tar tre...
Svar
8
· Visningar
1 378

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp