fölar filiduttan?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: fölar filiduttan?

Haha vad alla ynglar av sig, nu hittade jag en gammal klasskompis till mig också, hon har fött en flicka den 1/1.

Herrejessus man kanske skulle se till att skaffa sig en till, min lilla börjar ju bli gammal nu.
 
Sv: fölar filiduttan?

Lånar Knapp..

Enligt 1:a handsuppgift så stämmer det att Filiduttan igår kväll fick en flicka ....


GRATTIS
 
Sv: fölar filiduttan?

Grattis filiduttan till eran guldklimp :banana:

Lova vägde 4170 och var 53 cm lång :)
 
Sv: fölar filiduttan?

Gandalf skrev:
Fick förresten en ingivelse och måste gissa i sista sekunden (ja, förhoppningsvis ;) ): Pojke 4150 g och 53 cm
Kom jag närmast eller? :banana: (ja förutom könet då.. men det är ju en petitess)

GRATTIS!! :bump:
 
Sv: fölar filiduttan?

Hehe...så min gissning op 4100 och 52 cm va inte sååå långt ifrån :p
 
Sv: fölar filiduttan?

OJ GANDALF! ;) Du va mig en hejjare på å gissa!!!


Såg nu att dom måste haft det lite stressigt på förlossningen...:eek:

Lova kom 21.07 och nästa knodd 21.08!!!!

Jag har kontakt med dom 2 som fick samma dag som mig på HUDDINGE sjukhus i STOCKHOLM och vi har runt 7 timmar mellan födslarna :D
 
Sv: fölar filiduttan?

*Knapp lån*

Ett jättestort grattis till Lova! Hoppas allt är bra med er alla!
 
Sv: fölar filiduttan?

Grattis filiduttan och wingil till era söta tjejer!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 913
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 158
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 534
Senast: Modest
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 717
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd
  • Hage

Omröstningar

Tillbaka
Upp