fölar filiduttan?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: fölar filiduttan?

Min kompis blev nyligen igångsatt 18 dagar efter beräknat förlossningsdatum, och ändå tog det tre dygn innan bebisen kom ut till slut. Hoppas det inte blir lika långdraget här! Det går säkert bra :)
 
Sv: fölar filiduttan?

Fick förresten en ingivelse och måste gissa i sista sekunden (ja, förhoppningsvis ;) ): Pojke 4150 g och 53 cm
 
Sv: fölar filiduttan?

Jag har ju inte gissat! Jag drar till med en bamse, eftersom Wingils flicka blev så stor! Pojke håller jag med om, men 54 cm och 4623 g! :D
 
Sv: fölar filiduttan?

Jag har fortfarande inte hört något från dom :crazy: Jag är så orolig så jag håller på gå åt. :( Inget biip på mobben än. Var in å kikade på webisar och hon finns inte med bland dom som fött igår eller imorse.
 
Sv: fölar filiduttan?

Ja det kan ju ta tid som sagt. Men innan tisdag får hon faktiskt ha fött - för då åker jag till Sydamerika i en månad och jag har minsann inte tid att springa på dyra internetcaféer bara för att se hur det gick för henne (vilket jag väl alltså kommer att göra om inget rapporterats än) :D
 
Sv: fölar filiduttan?

Enligt 2;a- handsuppgift så blev det akut kejsarsnitt igår! Resultat;..........en flicka. Grattis.
 
Sv: fölar filiduttan?

2006 skrev:
Enligt 2;a- handsuppgift så blev det akut kejsarsnitt igår! Resultat;..........en flicka. Grattis.
Var hon så stor?
Hoppas att allt gick bra i alla fall.
Grattis till tösen.

Vi vill ha rapport!!!!
 
Sv: fölar filiduttan?

2006 skrev:
Enligt 2;a- handsuppgift så blev det akut kejsarsnitt igår! Resultat;..........en flicka. Grattis.
jag visste att de skulle bli en flicka!!!! underbart, hoppas att de mår bra bägge 2!!!
 
Sv: fölar filiduttan?

*kl*

Grattis, hoppas alla mår bra! Fast Filiduttan har rätt att vara lite trött vid det här laget efter denhär julhelgen. Bra jobbat tjejen! :banana:
 
Sv: fölar filiduttan?

Grattis Filiduttan! Såg det allt i din gb på FL att du hade pluppat nu!

party-smiley-006.gif
costumed-smiley-005.gif
 
Sv: fölar filiduttan?

blidde det en tös åt henne med? *hurrar!*

vill vet anär exakt hon kom ju :D *vill se hur jämngamla bebisar är*

hoppas duttis mår bra

GRATTIS!! :D
 
Sv: fölar filiduttan?

Jag sitter och kollar bebisar på hemsidan där filliduttan fött och får till min förvåning se att en bekant till mig fått en tjej den 31/12 kl 19.53 :D

Jag återkommer med tiden på filliduttans tjej snart om jag hittar henne...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 913
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 158
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 534
Senast: Modest
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 717
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp