fölar filiduttan?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: fölar filiduttan?

Men inte långt ifrån i storlek/vikt!!!
Har era bäbisar haft en pakt, eller nåt?!? :rofl:
En Lova och en Elvira - GRATTIS!!! :banana: :banana: :banana:
 
Sv: fölar filiduttan?

Är hemskt nyfiken på hur det gått för filiduttan???

Hoppas allt gått bra och när du känner för det så berätta gärna hur det är :banana:
 
Sv: fölar filiduttan?

:rofl: såg nu att hon fått en flicka, min dator fick inte upp mer än 5 sidor så det sita jag läst dom sista dgarna är att hon skulle bli ingång satt.

GRATTIS TILL FLICKAN :bump: :bump: :bow:
 
Sv: fölar filiduttan?

*kl*
Grattis! :banana: :bump:

Blir lite avundsjuk.. Har 7 låånga veckor kvar, med andnöd och halsbränna..;)
 
Sv: fölar filiduttan?

Känner varken Wingil eller Filiduttan, men jag har med spänning följt tråden om när bebbarna förväntades komma ut.

Ett stort grattis till er båda, hoppas att ni mår bra!!

Wingil: Läste ditt inlägg där du berättade om din uppväxt, vill bara säga hur fint det är att nu läsa hur glad du låter nu när din lilla flicka har sett dagens ljus! Lycka till och Grattis! :)

Filiduttan: Så det blev en 06:a iallafall! Lycka till och Grattis! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 913
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 158
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 534
Senast: Modest
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 717
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp