fölar filiduttan?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: fölar filiduttan?

åhå :bump:
Hoppas det sätter igång helt nu då, så du får din bebis :)

Lycka till förresten
 
Sv: fölar filiduttan?

tack :bow: hoppas också det sätter igång nu..... vägde mig idag.... har gått upp 47,5 kilo nu.... DET ÄR FAN INTE KLOKT!

wohooooooooo *överglad äver lite slem*
 
Sv: fölar filiduttan?

:) WOOOOHOOOO :bump: hejja er :banana:

Nu kommer jag inte kunna sova inatt. Ska ligga och vaka tills mobben piper till.

Lycka till nu gumman. Du är bäst :banana:
 
Sv: fölar filiduttan?

jisses... men förhoppningsvis så försvinner det mesta när h*n väl har tittat ut.
 
Sv: fölar filiduttan?

hahahahah du tror på räser-förlossning? hahaha vänta tills värkarna kommit innan du börjar vaka ;) kram!!!
 
Sv: fölar filiduttan?

filiduttan skrev:
wohoooo jag fungerar! Slemproppen har gått! JAAAAAAA första tecknet!!!!!!!

Vem? Pappan till barnet? Vart gick han någonstans??? :confused:
 
Sv: fölar filiduttan?

hahahaahahahahahahahahahahahahahahah :rofl: korken på flaskan har gått.... pappan är allt annat än en slempropp :love:
 
Sv: fölar filiduttan?

filiduttan skrev:
wohoooo jag fungerar! Slemproppen har gått! JAAAAAAA första tecknet!!!!!!!

hoppas det kommer igång snart då

min lillskrutta kom på kvällen efter att slemproppen gått på morgonen

skickar lite pepp:
:bump: :bump: :banana: :banana: :bump: :bump: :banana: :banana: :bump: :bump:
 
Sv: fölar filiduttan?

filiduttan skrev:
hahahahah du tror på räser-förlossning? hahaha vänta tills värkarna kommit innan du börjar vaka ;) kram!!!


hade jag väntat hemma på värkar så hade jag fått åka ambulans till förlossningen - vi åkte in på koll utan värkar... det kan gå fort oxå :D
 
Sv: fölar filiduttan?

hehe :eek: inte säga sådär.... då skulle min sambo dö på fläcken.... han är så hypad redan nu hahahahaah ;)
 
Sv: fölar filiduttan?

kläm ut bebisen nu. Imorgon måste den ju ha kommit ut
 
Sv: fölar filiduttan?

ingen större förändring, var 10onde minut kommer regälare sammandragning..... men jag börjar tro jag läcker vatten, det rinner rätt friskt ibland.... hmmmm nu ska jag äta pasta *hungrig*
 
Sv: fölar filiduttan?

Har ni åkt in än :bump: Nu måste det ju bara vara på G

Jag väntar på biiipet :love:
 
Sv: fölar filiduttan?

hahaha luuuugn, jag är hemma än ;) Fredde tänkte sälja bilen kl 9.30 först hahahahaah *kaos* jag har inte så ont än, bara var 10onde minut ungefär....
 
Sv: fölar filiduttan?

Så började min förlossning, först slemproppen och sen på em började jag få sammandragningar var 10:e minut under några timmar, sen gick vattnet och sen var allt igång :) !
Ska se att du nog har en liten innan dagen är slut! Håller tummarna för dig!! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 921
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 160
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 539
Senast: Modest
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 718
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp