fölar filiduttan?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: fölar filiduttan?

Sälja bilen :eek: :confused: men.....ska ni ta taxi till sunderbyn

men om du har 10 min emellan och det sipprar vatten (barnet ligger säkert så pass långt ner och blokerar vägen så floden kommer efter barnet) så är jag bergis på att den kommer snart. :D

Massor av lyckatillkramar :love:
 
Sv: fölar filiduttan?

slemmar och det rinner friskt.... (vatten?) ska på koll efter jag fått i mig lunch... det är körigt, sambon sålde just bilen och är och köper en annan... haha se karlar och tajming :rofl:
 
Sv: fölar filiduttan?

se vi skrev i samma sekund ;) haha nu är bilen såld, "nya" bilen är han och hämtar *skratt* ska äta nått sen in på koll.... sipprar rätt friskt.... inga värkar direkt nu, nån gång då och då.... karlar och tajming.... sälja bilen då vattnet kanske gått hahahahahahah...... tror inte det kommer nån bebbe idag i alla fall, kanske imorn....
 
Sv: fölar filiduttan?

filiduttan skrev:
se vi skrev i samma sekund ;) haha nu är bilen såld, "nya" bilen är han och hämtar *skratt* ska äta nått sen in på koll.... sipprar rätt friskt.... inga värkar direkt nu, nån gång då och då.... karlar och tajming.... sälja bilen då vattnet kanske gått hahahahahahah...... tror inte det kommer nån bebbe idag i alla fall, kanske imorn....

Hur kan du vara så lugn?? :eek::bow: Jag hade strypt min sambo om han åkt iväg för att sälja bilen! LYCKA TILL och hoppas bebben snart kommer och att allt går bra! :banana:

/Timsetim
 
Sv: fölar filiduttan?

HAHAHA, ja det är ju typsikt karlar :smirk: ;) :D

Kör hårt med lustgasen sen på både dig och F :D

Men hör jag inget biip ikväll så blir det ju imorron :banana: Jag ska spendera dagarna och börja förbereda resan när min småtomtar är borta på jullov.
 
Sv: fölar filiduttan?

hahahaha jag är så van.... det är bara så komiskt att det händer samma dag.... murphys lag ;) men vi har ju "nya" bilen på g, annars hade jag strypt honom..... den "nya" bilen köper vi via ett par i föräldragruppen... haha det enda paret som inte fått än förrutom oss :rofl:
 
Sv: fölar filiduttan?

:rofl: :rofl: :rofl: Säljer bilen när frugan är som tjockast, jag dör av skratt.

Hoppas att de går bra när du nu får bebisen :)
 
Sv: fölar filiduttan?

hehehehe han är speciell min prins ;)
nu har vi i alla fall bil, vi är lite tvärt om, bytte kombi mot sedan nu här idag :rofl: sambon är nöjd i varje fall... och jag med eftersom jag ska få en system digitalkamera :love:


Nu har jag lite tätare sammandragningar men inte några som gör så ont.... sambon sover och laddar och jag sitter i photoshop och förbereder hemsida åt pyret (så släkt kan hänga med då lill*n är född).....

vad tror ni för kön föresten?

jag gissar pojke, ca 4350 gram, 55 cm..... (men jag drömmer bara om flickor hahah)

de flesta andra har gissat tjej....

(alltid kul att se vem som har rätt sen)
 
Sv: fölar filiduttan?

Jag gissar oxå på en pojke...
men vikten ptja..allt mellan 3 till 4,5 kg :D

Hoppas h*n vill titta ut snart.
 
Sv: fölar filiduttan?

*Knapplån*

Vill bara önska dig LYCKA TILL! Jag är nästan avundsjuk för det är ju så spännande och underbart :love:
 
Sv: fölar filiduttan?

pojke.... kommit än?
troligtvis eftersomatt du inte sitter på buke :D hoppas allt gått bra!
 
Sv: fölar filiduttan?

hej alla är fortfarande hemma, har bara envisa sammandragningar var 10onde minut dom vill inte komma tätare *morrar* nu ska jag försöka sova (igen) :banana: spännande med alla gissningar :bow:
 
Sv: fölar filiduttan?

Hur går det? :bump:

Var det inte idag du skulle bli igångsatt om det inte hade kommit igång förresten?

Lycka till iaf.. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 921
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 160
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 539
Senast: Modest
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 718
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Aggressiv/rädd hund
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp